W sierpniu Luksja wystartowała z letnią kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. To pierwsza odsłona nowej strategii kreatywnej marki, której celem jest podkreślenie najważniejszych walorów produktów Luksja oraz zachęcenie nowych użytkowników do wypróbowania ich działania na własnej skórze. Idea, kreacja oraz wszystkie działania egzekucyjne są po stronie Tailor Made PR, która na co dzień obsługuje markę w zakresie PR i social media.
Firma PZ Cussons powierzyła Tailor Made PR stworzenie i wdrożenie nowej idei kreatywnej oraz przeprowadzenie letniej aktywacji marki. W trakcie trwania kampanii klienci mogą wypróbować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to 3 bony o wartości 2 000 zł na ekskluzywny wyjazd z przyjaciółką do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.
- Szukaliśmy rozwiązania, które w kreatywny sposób wesprze sprzedaż kategorii żeli pod prysznic i zarazem zachęci nowych konsumentów do ich wypróbowania. Wierzymy w jakość naszych produktów, a jednocześnie wciąż pracujemy nad jeszcze lepszym dopasowaniem oferty marki do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dlatego w ramach kampanii umożliwiliśmy konsumentom podzielenie się z nami opinią na ich temat. – Katarzyna Dworak- Andrzejewska, Brand Manager marki Luksja
W ramach opracowanej strategii Tailor Made PR odpowiada także za stworzenie Key Visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.
- Ostatni rok dla Tailor Made PR to rozwój w kierunku kompetencji digitalowych, szczególnie w budowaniu i realizowaniu kampanii podnoszących sprzedaż produktu. To, co jest naszą mocną stroną to umiejętne łączenie celów marketingowych lub sprzedażowych właśnie z dbałością o wizerunek marki i jej komunikację PR. Kiedy nad jedną strategią pracuje mediowiec, digitalowiec, pijarowiec i socialowiec, a całość spina dobry strateg, powstają skuteczne, kreatywne kampanie z różnorodnymi touchpointami, realizowane w obrębie jednej agencji – Marta Polakow-Stepanow, współwłaściciel Tailor Made PR.
Nowa kampania Luksji wystartowała 5 sierpnia i potrwa do 30 września 2019 roku.
Źródło: Tailor Made PR