logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made PR z nową platformą komunikacji dla marki Luksja

  PR 27.08.2019, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu Luksja wystartowała z letnią kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. To pierwsza odsłona nowej strategii kreatywnej marki, której celem jest  podkreślenie najważniejszych walorów produktów Luksja oraz zachęcenie nowych użytkowników do wypróbowania ich działania na własnej skórze. Idea, kreacja oraz wszystkie działania egzekucyjne są po stronie Tailor Made PR, która na co dzień obsługuje markę w zakresie PR i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tailor-made-pr-z-nowa-platforma-komunikacji-dla-marki-luksja,383731,artykul.html

Firma PZ Cussons powierzyła Tailor Made PR stworzenie i wdrożenie nowej idei kreatywnej oraz przeprowadzenie letniej aktywacji marki.  W trakcie trwania kampanii klienci mogą wypróbować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to 3 bony o wartości 2 000 zł na ekskluzywny wyjazd z przyjaciółką do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.

- Szukaliśmy rozwiązania, które w kreatywny sposób wesprze sprzedaż kategorii żeli pod prysznic i zarazem zachęci nowych konsumentów do ich wypróbowania. Wierzymy w jakość naszych produktów, a jednocześnie wciąż pracujemy nad jeszcze lepszym dopasowaniem oferty marki  do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dlatego w ramach kampanii umożliwiliśmy konsumentom podzielenie się z nami opinią na ich temat. – Katarzyna Dworak- Andrzejewska, Brand Manager marki Luksja

W ramach opracowanej strategii Tailor Made PR odpowiada także za stworzenie Key Visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.

- Ostatni rok dla Tailor Made PR to rozwój w kierunku kompetencji digitalowych, szczególnie w budowaniu i realizowaniu kampanii podnoszących sprzedaż produktu. To, co jest naszą mocną stroną to umiejętne łączenie celów marketingowych lub sprzedażowych właśnie z dbałością o wizerunek marki i jej komunikację PR. Kiedy nad jedną strategią pracuje mediowiec, digitalowiec, pijarowiec i socialowiec, a całość spina dobry strateg, powstają skuteczne, kreatywne kampanie z różnorodnymi touchpointami, realizowane w obrębie jednej agencji – Marta Polakow-Stepanow, współwłaściciel Tailor Made PR.

Nowa kampania Luksji wystartowała 5 sierpnia i potrwa do 30 września 2019 roku.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764