logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TAILORS Group świętuje dziesięciolecie

  PR 30.09.2024, przeczytano 208 razy

Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie można opisać dotychczasową historię TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny, co postanowiła uczcić spotkaniem z pracownikami, klientami i dziennikarzami, podczas którego poinformowano o kolejnym dużym kroku. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tailors-group-swietuje-dziesieciolecie-,405886,artykul.html

Czym żyła Polska w 2014 roku? Działo się naprawdę wiele: Donald Tusk został przewodniczącym Rady Europejskiej, a w sieci rządziło powiedzenie “taki mamy klimat”. Są to wydarzenia, które z pewnością wielu z nas pamięta, jednak dla Łukasza Wójcika, Łukasza Chojeckiego i Jakuba Rutkowskiego powód, dla którego ten rok był tak wyjątkowy, był zupełnie inny: to właśnie w 2014 roku marka TAILORS Group oficjalnie pojawiała się na polskim rynku public relations.

Od tego czasu minęło 315 569 260 sekund, a warszawska firma przeszła długą drogę, zmieniając się wraz z potrzebami rynku, a przede wszystkim swoich partnerów i klientów. Z biegiem czasu wachlarz oferowanych usług ewoluował, co przyczyniło się do tego, że dziś ciężko jest mówić o TAILORS Group wyłącznie jak o agencji komunikacji.

TAILORS Group to jedna z nielicznych firm w Polsce, która łączy w ramach swojego zespołu kompetencje z dziedziny PR korporacyjnego, finansowego, produktowego, relacji inwestorskich, komunikacji wewnętrznej, kompleksowe doradztwo ESG oraz doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych projektów digitalowych. Połączenie tych pozornie odrębnych dziedzin w ramach jednej organizacji umożliwia wykorzystanie synergii pomiędzy nimi i realizację złożonych projektów dla dużych spółek. Taki model działania pozwala nie tylko na bardziej spójne i efektywne działania komunikacyjne, ale również na dostarczanie kompleksowych rozwiązań odpowiadających na aktualne potrzeby biznesowe firm, szczególnie w kontekście ich rosnących zobowiązań w zakresie ESG.

Dlatego podczas uroczystego spotkania, które miało miejsce 26 września 2024 roku, zarząd TAILORS Group poinformował o kolejnym ważnym kroku w historii firmy:

Dziś ciężko jest wskazać jeden filar naszej działalności, jako dominujący, a głównym atutem naszej oferty jest kompleksowość usług. Lata pracy z klientami z różnych sektorów, od startupów przez spółki giełdowe, po międzynarodowe koncerny, nauczyły nas, że nowoczesna firma musi nieustannie ewoluować i zasada ta nie omija sektora komunikacji - powiedział podczas swojego przemówienia Łukasz Wójcik, partner zarządzający TAILORS Group i dodał: - Dlatego tak nasza oferta, jak i rola zmieniają się, co sprawia, że dziś nie chcemy już mówić o sobie, jak o agencji komunikacji. Nasza strategiczna rola w procesach decyzyjnych w wielu organizacjach sprawia, że staliśmy się firmą doradczą, zapewniającą klientom kompleksowe wsparcie w obszarach komunikacji, relacji inwestorskich, ESG i digital.

Dziś TAILORS Group jest silną i rozpoznawalną marką, wspierającą firmy z różnych sektorów, w tym m.in. technologicznego, nieruchomości i przemysłu. W formie krótko- i długoterminowych projektów z jej usług skorzystało już ponad 200 klientów. W efekcie w 2023 roku spółka osiągnęła rekordowe przychody, odnotowując blisko 20 proc. wzrost w porównaniu do 2022 roku. Jednocześnie w wyniku wzrostu zapotrzebowania rynkowego na usługi z zakresu zrównoważonego rozwoju ponad dwukrotnie zwiększono liczebność działu ESG.

Źródło: TAILORS Group

tailorsgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764