logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tajemnicze billboardy: głodni sceny, zwycięstw i wolności

  PR 08.10.2018, przeczytano 1055 razy
ilustracjastrzałka

Od początku października w polskich miastach oglądać można kampanię, w której znane osoby – artyści, sportowcy i przedstawiciele świata nauki – otwarcie przyznają, że są głodne. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że głód dotyczy w tym przypadku abstrakcyjnych pojęć. Raczej nie ma nic wspólnego z prawdziwym głodem. Tak, tak… my też jesteśmy lekko zdezorientowani.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tajemnicze-billboardy%3A-glodni-sceny%2C-zwyciestw-i-wolnosci,379648,artykul.html

Można być głodnym wiedzy, sukcesów czy nowych doznań. Okazuje się, że wiele znanych osób ma swoje mniej lub bardziej skrywane ambicje. Tym razem gwiazdy otwarcie przyznają, czego pragną, co może wydawać się dość nietypowe. Wygląda też na dobrze zorganizowaną akcję, która z pewnością będzie mieć swój ciąg dalszy.

Kto jest głodny?

Przedstawiamy plejadę znanych i lubianych, którzy przyznają się do „głodu”:

  • Małgorzata Socha – głodna sceny.
  • Katarzyna Zielińska – głodna podróży.
  • Michał Piróg – głodny wolności.
  • Michał Pazdan – głodny zwycięstw.
  • Ewa Szabatin – głodna tańca.
  • Mikołaj Cieślak – głodny uśmiechów.
  • Karol Wójcicki – głodny gwiazd.

O swoich pragnieniach mówią na billboardach, które oglądać można od początku października w całej Polsce – w tym m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Trójmieście i na Śląsku. Znane osoby, przyznające się do swojego abstrakcyjnego głodu, można także zobaczyć na nośnikach LCD w wagonach metra.

ilustracjastrzałka

#Głodna? #Głodny?

Co więcej, większość gwiazd zachęca swoich znajomych i fanów do dzielenia się podobnymi spostrzeżeniami na swoich profilach w mediach społecznościowych. Na Instagramie tworzy się w ten sposób łańcuszek osób, które nie boją się publicznie mówić o swoim „głodzie”, czyli naturalnych dla danej osoby pragnieniach.

ilustracjastrzałka

Nie wygląda to bynajmniej na kolejną odsłonę kampanii znanych batoników, która mówi nam, że głodni nie jesteśmy sobą. Rozwiązanie pozostaje zagadką. Wszystko wskazuje na to, że poznamy je już w niedługim czasie.

ilustracjastrzałka

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764