logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk

  PR 16.09.2019, przeczytano 1840 razy
ilustracjastrzałka
Angelika Maciołek - modelka

W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tak-pachnie-blask%3A-kampania-zapachow-w.kruk,383985,artykul.html

Z takim hasłem najstarsza marka jubilerska w Polsce przedstawia wyjątkową kolekcję czterech autorskich zapachów – W.KRUK ROSE, W.KRUK BLUE, W.KRUK PURE  i W.KRUK BLACK. Wody perfumowane od W.KRUK to połączenie nowatorskich i klasycznych kompozycji zapachowych stworzonych na bazie składników haute parfumerie. Każdy z zapachów odzwierciedla różne oblicza diamentów, począwszy od ich szlachetności i elegancji, przez przejrzystość i nowoczesność aż po zmysłowość i eteryczność. Każdy flakonik ozdobiony jest jubilerską tabliczką z mosiądzu, a kolory opakowań odpowiadają barwom najbardziej pożądanych kamieni jubilerskich. Zapachy będą dostępne w salonach firmowych W.KRUK, na wkruk.pl oraz od października w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl.

- W kampanii pokazujemy niezwykłą moc diamentów, które są najbardziej pożądanymi i najrzadszymi kamieniami świata. Ich zapach otula i sprawia, że zmysłowo unosimy się nad ziemią – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.KRUK.

To pierwsza w historii W.KRUK kompleksowa kampania poświęcona produktom innym niż biżuteria. Działania zostały zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu potencjału wielu wzajemnie uzupełniających się kanałów komunikacji – luksusowe wody perfumowane W.KRUK pojawią się w reklamach w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w digitalu. Podjęte zostaną także współprace z influencerami, działania PR oraz emisja spotów TV wsparta kampanią kinową.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadają Agata Rychlik (reżyseria) i Kuba Kossak (DoP). Jest to kolejna współpraca duetu z marką jubilerską – autorzy mieli już okazję połączyć siły z W.KRUK podczas realizacji tegorocznego spotu kolekcji ambasadorskiej OHELO  Ewy Chodakowskiej. Autorem zdjęć jest Piotr Stokłosa, znany z wielu realizacji dla marek luksusowych z kategorii fashion i beauty. Z marką W.KRUK współpracował m.in. przy okazji sesji do kampanii kolekcji ambasadorskic Freedom WOLF EDITION Martyny Wojciechowskiej oraz EOS Alicji Bachledy-Curuś.

ilustracjastrzałka

SESJA

  • Piotr Stokłosa - fotograf
  • Magda Niegłos - scenograf
  • Kamil Pecka - włosy
  • Eryka Sokólska - make up
  • Michał Koszek - stylista
  • masik production - produkcja
  • Mateusz Niechoda - retusz

Źródło: W.KRUK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764