logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile

  PR 24.09.2020, przeczytano 250 razy
ilustracja

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/takbardzo---nowa-kampania-red-bull-mobile,388548,artykul.html

Mocny, energiczny numer „TAK BARDZO” i klip zrealizowany na wysokich obrotach są efektem współpracy z marką Red Bull MOBILE, dzięki której artyści mogli zrobić ten projekt z dużym rozmachem i w ekstremalnych okolicznościach. Zdjęcia do klipu zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni. Udział w projekcie wzięło kilkunastu zawodników motocross. Dodatkowo, w ramach akcji wokół TAK BARDZO, Red Bull MOBILE przygotował także specjalną akcję, w której użytkownicy Instagrama i Messengera będą mogli zagrać w grę zaszytą w interaktywnym filtrze AR i wcielić się w riderów z teledysku, walcząc o punkty, które następnie mają szansę zamieniać na bonusy u operatora – Red Bull MOBILE i nagrody. To pierwsza tego typu aktywacja AR prowadzona równolegle przez Instagram Stories i Facebook Messenger, która przenosi elementy ze świata rzeczywistego obecne w teledysku i wprost do gry. Użytkownik filtra ma w grze możliwość poruszać się w sceneriach z teledysku, na pojazdach, na których w klipie poruszają się bohaterowie jednocześnie słuchając utworu „TAK BARDZO”.

Za kreację, produkcję i realizację oraz koncepcję i wdrożenie aktywacji AR odpowiada agencja OUTRAGE, specjalizująca się w niestandardowych projektach z obszaru muzyki. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko-producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową promującą kolaborację wykonał Michał Klusek, a stylizacje Ewelina Gralak. Za landing page akcji oraz wdrożenie kampanii w social media i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Warsaw.

Klip w niecałe 24 godziny od premiery osiągnął pozycję pierwszej 20-tki na karcie na czasie YouTube i spotyka się z bardzo pozytywnym sentymentem fanów. Singiel „TAK BARDZO” dostępny jest także na wszystkich platformach streamingowych.

W „TAK BARDZO” OKI, DZIARMA i GVERILLA biorą na warsztat pragnienia, odnajdywanie swojej drogi, konsekwentne nią podążanie i energię, która pozwala na osiąganie kolejnych, coraz wyższych celów. Singiel „TAK BARDZO” to finałowy numer promujący najnowsze wydawnictwo OKIEGO, młodego rapera, który jak burza zdobywa dla siebie miejsce na rodzimej scenie. Premiera OKI - „77747mixtape” już 25 września 2020.

Strategicznie i koncepcyjnie założenie utworu, klipu i całej komunikacji kampanijnej oscyluje wokół potrójnego rozwinięcia głównego claimu marki:  #TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO

Hasła te rezonują z marką i znajdują swoje rozwinięcie w:

  • benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE – operatora telekomunikacyjnego ze Świata Red Bulla
  • głównym materiale kampanii – utworze i klipie
  • interaktywnej aktywacji konsumenckiej, czyli filtrze AR

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764