logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Takbardzomobajl - nowa kampania Red Bull Mobile

  PR 08.05.2019, przeczytano 314 razy
ilustracja

Celem wiosennej kampanii wizerunkowej #takbardzomobajl jest zakomunikowanie kluczowych atrybutów wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Red Bull MOBILE to marka o silnej osobowości, reprezentująca świat wartości Red Bulla, w którym dodawanie skrzydeł ludziom i ich ideom jest najważniejsze. Dzięki ofercie Red Bull MOBILE zacieramy granice pomiędzy tym, co offline i online – wszystko jest możliwe, bo z Red Bull MOBILE jesteś #takbardzomobajl. Kampania potrwa do końca czerwca 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/takbardzomobajl---nowa-kampania-red-bull-mobile,382335,artykul.html

Kampania #takbardzomobajl to pierwsza zintegrowana kampania marki realizowana przez agencję Plej, która od początku roku obsługuje całościowo markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej. Kampania rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca 2019 roku. Skoncentrowana będzie na kanałach digital (display oraz social media - Facebook i Instagram). Zaplanowano także współpracę z influencerami z TikToka oraz wsparcie offline w miejscach dystrybucji starterów tj. salonach sieci Play i Empik (videoPOSy i ulotki).
   
Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Agencja od początku roku obsługuje markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej i doradztwa kreatywnego.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2020
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskazały kluczowe orientacje pracowników: skupienie na kliencie, wynikach i wiedzy.
Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach
Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.
RTB House wprowadza dynamiczne kreacje Snippet Ads
RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, rozszerzyła ofertę o jeszcze bogatszą gamę rozwiązań marketingowych na wielu globalnych rynkach, które obsługuje na rzecz klientów takich jak Adidas, Sephora, Trivago czy O2.
Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki
Już 21 listopada w Warszawie odbędzie się Brand Summit 2019. Konferencja będzie w całości poświęcona marce w trzech wymiarach: korporacyjnej, konsumenckiej i pracodawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764