logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Takbardzomobajl - nowa kampania Red Bull Mobile

  PR 08.05.2019, przeczytano 405 razy
ilustracja

Celem wiosennej kampanii wizerunkowej #takbardzomobajl jest zakomunikowanie kluczowych atrybutów wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Red Bull MOBILE to marka o silnej osobowości, reprezentująca świat wartości Red Bulla, w którym dodawanie skrzydeł ludziom i ich ideom jest najważniejsze. Dzięki ofercie Red Bull MOBILE zacieramy granice pomiędzy tym, co offline i online – wszystko jest możliwe, bo z Red Bull MOBILE jesteś #takbardzomobajl. Kampania potrwa do końca czerwca 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/takbardzomobajl---nowa-kampania-red-bull-mobile,382335,artykul.html

Kampania #takbardzomobajl to pierwsza zintegrowana kampania marki realizowana przez agencję Plej, która od początku roku obsługuje całościowo markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej. Kampania rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca 2019 roku. Skoncentrowana będzie na kanałach digital (display oraz social media - Facebook i Instagram). Zaplanowano także współpracę z influencerami z TikToka oraz wsparcie offline w miejscach dystrybucji starterów tj. salonach sieci Play i Empik (videoPOSy i ulotki).
   
Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Agencja od początku roku obsługuje markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej i doradztwa kreatywnego.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.
Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych
CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.
Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa uruchomiła ogólnopolską akcję „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem.
OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764