logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask - pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynku

  PR 09.06.2015, przeczytano 758 razy

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask---pierwsza-polska-usluga-crowdsourcingowa-do-badan-rynku,25085,artykul.html

Klientem TakeTask może być każda firma, która potrzebuje szybkiej informacji zwrotnej z rynku i która jest zainteresowana audytem ich placówek handlowych, badaniami dotyczącymi sprzedaży, dystrybucji, asortymentu, wyglądu półek z towarami, ekspozycji promocyjnej, cen czy zachowania pracowników wobec klientów. Aplikacja na smartfony TakeTask służy nie tylko firmom usługowym czy produkcyjnym, ale również może być pomocna dla samorządów, które dzięki niej otrzymają informację, jakie problemy należy szybko wyeliminować.

TakeTask posiada także usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji. Dzięki aplikacji klienci mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu.

Obecnie pracuje 2500 agentów TakeTask. Dotychczas wykonali oni ponad 15 tysięcy zadań. Do ich zadań należy m.in. weryfikacja cen produktów w sklepie, ich dostępność na półce, monitoring promocji lub materiałów POS, kontrola wystaw sklepowych, przeprowadzanie badań typu tajemniczy klient (mystery shopping). Wykonują oni m. in. zdjęcia billboardów z danym produktem w okolicy, monitorują eventy, testują gry, aplikacje mobilne, strony www firm.

Wykorzystanie smartfonów umożliwia również tworzenie pełnej dokumentacji zdjęciowej. Dzięki pracy agentów i szybkości weryfikacji klienci mogą otrzymać w ciągu 24 godzin interesujące ich dane. Klient ma wgląd w informacje w czasie rzeczywistym dzięki dostępowi on-line. Pełen raport wraz z dokumentacją zdjęciową otrzymuje po kilku dniach.

Zadania agentów są weryfikowane dzięki geolokalizacji. Do losowo wybranych zadań wysyłany jest drugi, niezależny agent. Agenci są rankingowani na podstawie jakości ich pracy. Ranking odzwierciedla wiarygodność agentów i wpływa na ilość zadań, jakie są im przydzielane.

Agenci, poza uzyskaniem dodatkowego wynagrodzenia, mają taką formę pracy, które nie tylko rozwija i przynosi satysfakcję, ale także jest formą zabawy. Aplikacja TakeTask wykorzystuje również element gamifikacji. Agenci w ten sposób zbierają dodatkowe punkty (poza wynagrodzeniem), osiągają kolejne poziomy, a w zależności od poziomu – bonusy np. dłuższy czas na realizację zadania czy dostęp do lepiej płatnych zadań.

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku pełnym konkurencji i osiąganie sukcesów jest niemożliwe bez dokładnej wiedzy, co dzieje się w jego placówkach handlowych, jak zachowują się jego pracownicy, jaki wpływ mają poszczególne elementy na sprzedaż produktów i jak wygląda promocja. Dzięki TakeTask można to wszystko szybko i możliwie tanio zweryfikować.

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764