logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask - pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynku

  PR 09.06.2015, przeczytano 851 razy

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask---pierwsza-polska-usluga-crowdsourcingowa-do-badan-rynku,25085,artykul.html

Klientem TakeTask może być każda firma, która potrzebuje szybkiej informacji zwrotnej z rynku i która jest zainteresowana audytem ich placówek handlowych, badaniami dotyczącymi sprzedaży, dystrybucji, asortymentu, wyglądu półek z towarami, ekspozycji promocyjnej, cen czy zachowania pracowników wobec klientów. Aplikacja na smartfony TakeTask służy nie tylko firmom usługowym czy produkcyjnym, ale również może być pomocna dla samorządów, które dzięki niej otrzymają informację, jakie problemy należy szybko wyeliminować.

TakeTask posiada także usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji. Dzięki aplikacji klienci mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu.

Obecnie pracuje 2500 agentów TakeTask. Dotychczas wykonali oni ponad 15 tysięcy zadań. Do ich zadań należy m.in. weryfikacja cen produktów w sklepie, ich dostępność na półce, monitoring promocji lub materiałów POS, kontrola wystaw sklepowych, przeprowadzanie badań typu tajemniczy klient (mystery shopping). Wykonują oni m. in. zdjęcia billboardów z danym produktem w okolicy, monitorują eventy, testują gry, aplikacje mobilne, strony www firm.

Wykorzystanie smartfonów umożliwia również tworzenie pełnej dokumentacji zdjęciowej. Dzięki pracy agentów i szybkości weryfikacji klienci mogą otrzymać w ciągu 24 godzin interesujące ich dane. Klient ma wgląd w informacje w czasie rzeczywistym dzięki dostępowi on-line. Pełen raport wraz z dokumentacją zdjęciową otrzymuje po kilku dniach.

Zadania agentów są weryfikowane dzięki geolokalizacji. Do losowo wybranych zadań wysyłany jest drugi, niezależny agent. Agenci są rankingowani na podstawie jakości ich pracy. Ranking odzwierciedla wiarygodność agentów i wpływa na ilość zadań, jakie są im przydzielane.

Agenci, poza uzyskaniem dodatkowego wynagrodzenia, mają taką formę pracy, które nie tylko rozwija i przynosi satysfakcję, ale także jest formą zabawy. Aplikacja TakeTask wykorzystuje również element gamifikacji. Agenci w ten sposób zbierają dodatkowe punkty (poza wynagrodzeniem), osiągają kolejne poziomy, a w zależności od poziomu – bonusy np. dłuższy czas na realizację zadania czy dostęp do lepiej płatnych zadań.

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku pełnym konkurencji i osiąganie sukcesów jest niemożliwe bez dokładnej wiedzy, co dzieje się w jego placówkach handlowych, jak zachowują się jego pracownicy, jaki wpływ mają poszczególne elementy na sprzedaż produktów i jak wygląda promocja. Dzięki TakeTask można to wszystko szybko i możliwie tanio zweryfikować.

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify powołuje Radę Wydawców - News Accelerator Publisher Council
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła utworzenie News Accelerator Publisher Council, nowej inicjatywy mającej na celu pogłębienie zaangażowania i transparentności między DV a wiodącymi podmiotami informacyjnymi (koncernami mediowymi). Rada stanowi kolejny krok w ewolucji programu News Accelerator DV,...
Lokalne zakupy w kampanii edukacyjnej „Polski Talerz Przyszłości”
Kampania „Polski Talerz Przyszłości”, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Instytutu Strategii Żywnościowych „Grunt” ma na celu edukację Polek i Polaków o potrzebie stworzenia zrównoważonego i bezpiecznego systemu żywnościowego w kraju. O tym, co i jak możemy naprawić, opowiadają w spocie kampanii: Marta Manowska – ambasadorka kampanii, oraz Damian Micyk –...
IKEA dla Firm otworzyła showroom w biurowcach .KTW
W katowickim kompleksie .KTW dostępna jest nowa przestrzeń stworzona z myślą o firmach – showroom IKEA prezentujący linię biznesową. To unikatowe miejsce, w którym najemcy i klienci mogą na żywo przetestować rozwiązania z oferty IKEA dla Firm, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych modelach pracy i zmieniających się potrzebach organizacji. Jak wynika z danych...
Rysowanie na tablecie Huawei MatePad Pro 12.2
Huawei CBG Polska wprowadza na rynek najnowszą generację flagowych tabletów - HUAWEI MatePad Pro 12.2” 2025. Dzięki akcesoriom dołączonym w zestawie: klawiaturze, rysikowi i myszce bezprzewodowej, sprzęt ten zapewnia wręcz laptopową funkcjonalność. Matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte zapewnia precyzję pisania i rysowania niczym na papierze, a także umożliwia...
Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764