logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Taketask podsumowuje prace przy aplikacji „Kwarantanna domowa”

  PR 07.04.2020, przeczytano 848 razy
ilustracja

TakeTask przygotowała dla Ministerstwa Cyfryzacji aplikację „Kwarantanna domowa”. Szybkie wdrożenie systemu, a także sprawne dostosowanie się do obecnie panujących warunków to odpowiedź na potrzebę społeczną i przede wszystkim sytuację kryzysową, w jakiej znaleźli się Polacy. Rozwiązaniem TakeTask zainteresowane są także inne kraje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-taketask-podsumowuje-prace-przy-aplikacji-_kwarantanna-domowa_,386485,artykul.html

– Poza Polską naszym rozwiązaniem zainteresowane są także władze innych krajów, z którymi prowadzimy aktualnie rozmowy. Jesteśmy dumni z tego, że jako polska firma, wspierana przez rodzime fundusze inwestycyjne, stworzyliśmy aplikację, która może wspomagać służby i społeczeństwo w tym trudnym czasie. To efekt wieloletniego doświadczenia i wzmożonej pracy całego zespołu. Warto też zauważyć, że po dwóch tygodniach funkcjonowania mamy już ponad 200 tysięcy użytkowników w systemie, z czego cześć zakończyła już kwarantannę, co wyraźnie świadczy o tym, że nasze rozwiązanie jest bardzo potrzebne w obecnej sytuacji – mówi Sebastian Starzyński, założyciel firmy i prezes TakeTask S.A.

TakeTask to polska firma technologiczna tworząca oprogramowanie dla przedsiębiorstw i instytucji, które służy m.in. do przydzielania, wykonywania i weryfikacji zadań na dużą skalę w wielu lokalizacjach jednocześnie. Zadania mogą być różne i dotyczyć np. sprawdzania czystości obiektu, weryfikacji temperatury żywności i sposobu ekspozycji produktów w sklepie, a także zgłaszania awarii sprzętu. Do tej pory spółka zrealizowała wiele milionów zadań dla kilkunastu klientów. Wśród jej akcjonariuszy są osoby fizyczne i fundusze takie jak EEC Magenta i Simpact.

– Udział TakeTask w tworzeniu aplikacji Kwarantanna domowa to wsparcie idei społecznej odpowiedzialności biznesu. W obliczu kryzysu humanitarnego jakim jest COVID19 firma bardzo szybko była w stanie wykorzystać swoją wiedzę i technologię, by wspierać ważne cele. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne dla życia i zdrowia jest pozostanie w domu w okresie kwarantanny. Mimo to jednak ciągle słyszymy o tych, którzy nie stosują się do zaleceń. Dlatego TakeTask dostarczył rozwiązanie, które w znacznym stopniu przyczynia się do „spłaszczenia krzywej”, czyli powstrzymania tempa rozpowszechniania się wirusa – mówi prof. dr hab. Bolesław Rok, ekspert etyki biznesu z Akademii Leona Koźmińskiego i przewodniczący rady nadzorczej TakeTask S.A.

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało TakeTask przede wszystkim dlatego, że zaproponowane rozwiązanie jest stabilne, gotowe do szybkiego uruchomienia i posiada pełen zakres oczekiwanych funkcjonalności. Pozwoliło to na wdrożenie nowej aplikacji w zaledwie 48 godzin. Dodatkowym atutem była wysoka dbałość o bezpieczeństwo danych. Aplikacja działa na niezależnym serwerze Microsoft Azure z wszelkimi niezbędnymi zabezpieczeniami. Jego właścicielem jest Ministerstwo Cyfryzacji.

Cała infrastruktura techniczna została dostosowana do potrzeb Ministerstwa Cyfryzacji i zintegrowana z innymi systemami w bardzo krótkim czasie. Informatycy TakeTask wspierani ekspertami z NASK na bieżąco obsługują aplikację i minimalizują błędy.

– Z pomocą naszej technologii udało się dość sprawnie wdrożyć system, który wspiera służby państwowe w zakresie zarządzania i kontroli osób poddawanych obowiązkowej kwarantannie domowej. Jednocześnie jest to istotnym ułatwieniem dla obywateli. Uruchomienie systemu o tak wysokiej funkcjonalności i skalowalności byłoby niemożliwe od podstaw w ciągu kilku dni – zaznacza Marek Mróz, współzałożyciel i CTO TakeTask S.A.

Źródło: TakeTask

www.taketask.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764