logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask.pl z nowym właścicielem

  PR 12.03.2015, przeczytano 1299 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask.pl-z-nowym-wlascicielem-,24194,artykul.html

TakeTask to aplikacja, dzięki której przedsiębiorstwa mogą uzyskać ważne dla nich informacje z rynku dotyczące m.in. sprzedaży produktów, dostępności ich asortymentu, cen, dystrybucji, wyglądu ekspozycji promocyjnej oraz zachowania klientów i pracowników. Jest pierwszą w Polsce usługą, która wykorzystuje crowdsourcing do badań rynku i pozwala firmom na outsourcing zadań do bardzo szerokiej grupy konsumentów. Obecnie dla TakeTask pracuje blisko 2000 agentów. Dotychczas wykonali oni 15 tys. zadań.

ABR SESTA będzie miał strategiczny wpływ na pełne wdrożenie projektu w oparciu o know-how swoich pracowników i ich wieloletnie doświadczenie, dostarczając stosowne oprogramowanie oraz tworząc nowe rozwiązania. – W pierwszej połowie bieżącego roku zamierzamy rozwijać aplikację i zwiększyć jej ogólną sprzedaż w Polsce. Wprowadzone zostaną nowe funkcjonalności, które umożliwią świadczenie większej liczby usług dla klientów, m.in. wdrożymy e-learning oraz dodatkową komunikację z agentami, ułatwimy spis cen z listy. Równocześnie rozwijana będzie sieć agentów w tych miejscach, gdzie jest ich za mało. Natomiast w drugiej połowie roku przygotujemy się do wdrożenia aplikacji na rynku europejskim, szukając m.in. partnerów, tzw. resellerów, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA.

W 2016 roku instytut zamierza na stałe wejść z aplikacją TakeTask na rynek w Europie. Już na początku przyszłego roku odbędzie się zarówno rekrutacja agentów, jak i rozpoczęcie sprzedaży w krajach europejskich. Z kolei na polskim rynku będą testowane nowe modele biznesowe. Instytut zamierza również szukać nowych inwestorów. 

Źródło: INSTYTUT BADAWCZY ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764