logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask.pl z nowym właścicielem

  PR 12.03.2015, przeczytano 1163 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask.pl-z-nowym-wlascicielem-,24194,artykul.html

TakeTask to aplikacja, dzięki której przedsiębiorstwa mogą uzyskać ważne dla nich informacje z rynku dotyczące m.in. sprzedaży produktów, dostępności ich asortymentu, cen, dystrybucji, wyglądu ekspozycji promocyjnej oraz zachowania klientów i pracowników. Jest pierwszą w Polsce usługą, która wykorzystuje crowdsourcing do badań rynku i pozwala firmom na outsourcing zadań do bardzo szerokiej grupy konsumentów. Obecnie dla TakeTask pracuje blisko 2000 agentów. Dotychczas wykonali oni 15 tys. zadań.

ABR SESTA będzie miał strategiczny wpływ na pełne wdrożenie projektu w oparciu o know-how swoich pracowników i ich wieloletnie doświadczenie, dostarczając stosowne oprogramowanie oraz tworząc nowe rozwiązania. – W pierwszej połowie bieżącego roku zamierzamy rozwijać aplikację i zwiększyć jej ogólną sprzedaż w Polsce. Wprowadzone zostaną nowe funkcjonalności, które umożliwią świadczenie większej liczby usług dla klientów, m.in. wdrożymy e-learning oraz dodatkową komunikację z agentami, ułatwimy spis cen z listy. Równocześnie rozwijana będzie sieć agentów w tych miejscach, gdzie jest ich za mało. Natomiast w drugiej połowie roku przygotujemy się do wdrożenia aplikacji na rynku europejskim, szukając m.in. partnerów, tzw. resellerów, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA.

W 2016 roku instytut zamierza na stałe wejść z aplikacją TakeTask na rynek w Europie. Już na początku przyszłego roku odbędzie się zarówno rekrutacja agentów, jak i rozpoczęcie sprzedaży w krajach europejskich. Z kolei na polskim rynku będą testowane nowe modele biznesowe. Instytut zamierza również szukać nowych inwestorów. 

Źródło: INSTYTUT BADAWCZY ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764