logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask.pl z nowym właścicielem

  PR 12.03.2015, przeczytano 1147 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask.pl-z-nowym-wlascicielem-,24194,artykul.html

TakeTask to aplikacja, dzięki której przedsiębiorstwa mogą uzyskać ważne dla nich informacje z rynku dotyczące m.in. sprzedaży produktów, dostępności ich asortymentu, cen, dystrybucji, wyglądu ekspozycji promocyjnej oraz zachowania klientów i pracowników. Jest pierwszą w Polsce usługą, która wykorzystuje crowdsourcing do badań rynku i pozwala firmom na outsourcing zadań do bardzo szerokiej grupy konsumentów. Obecnie dla TakeTask pracuje blisko 2000 agentów. Dotychczas wykonali oni 15 tys. zadań.

ABR SESTA będzie miał strategiczny wpływ na pełne wdrożenie projektu w oparciu o know-how swoich pracowników i ich wieloletnie doświadczenie, dostarczając stosowne oprogramowanie oraz tworząc nowe rozwiązania. – W pierwszej połowie bieżącego roku zamierzamy rozwijać aplikację i zwiększyć jej ogólną sprzedaż w Polsce. Wprowadzone zostaną nowe funkcjonalności, które umożliwią świadczenie większej liczby usług dla klientów, m.in. wdrożymy e-learning oraz dodatkową komunikację z agentami, ułatwimy spis cen z listy. Równocześnie rozwijana będzie sieć agentów w tych miejscach, gdzie jest ich za mało. Natomiast w drugiej połowie roku przygotujemy się do wdrożenia aplikacji na rynku europejskim, szukając m.in. partnerów, tzw. resellerów, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA.

W 2016 roku instytut zamierza na stałe wejść z aplikacją TakeTask na rynek w Europie. Już na początku przyszłego roku odbędzie się zarówno rekrutacja agentów, jak i rozpoczęcie sprzedaży w krajach europejskich. Z kolei na polskim rynku będą testowane nowe modele biznesowe. Instytut zamierza również szukać nowych inwestorów. 

Źródło: INSTYTUT BADAWCZY ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764