logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taketask.pl z nowym właścicielem

  PR 12.03.2015, przeczytano 1080 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taketask.pl-z-nowym-wlascicielem-,24194,artykul.html

TakeTask to aplikacja, dzięki której przedsiębiorstwa mogą uzyskać ważne dla nich informacje z rynku dotyczące m.in. sprzedaży produktów, dostępności ich asortymentu, cen, dystrybucji, wyglądu ekspozycji promocyjnej oraz zachowania klientów i pracowników. Jest pierwszą w Polsce usługą, która wykorzystuje crowdsourcing do badań rynku i pozwala firmom na outsourcing zadań do bardzo szerokiej grupy konsumentów. Obecnie dla TakeTask pracuje blisko 2000 agentów. Dotychczas wykonali oni 15 tys. zadań.

ABR SESTA będzie miał strategiczny wpływ na pełne wdrożenie projektu w oparciu o know-how swoich pracowników i ich wieloletnie doświadczenie, dostarczając stosowne oprogramowanie oraz tworząc nowe rozwiązania. – W pierwszej połowie bieżącego roku zamierzamy rozwijać aplikację i zwiększyć jej ogólną sprzedaż w Polsce. Wprowadzone zostaną nowe funkcjonalności, które umożliwią świadczenie większej liczby usług dla klientów, m.in. wdrożymy e-learning oraz dodatkową komunikację z agentami, ułatwimy spis cen z listy. Równocześnie rozwijana będzie sieć agentów w tych miejscach, gdzie jest ich za mało. Natomiast w drugiej połowie roku przygotujemy się do wdrożenia aplikacji na rynku europejskim, szukając m.in. partnerów, tzw. resellerów, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA.

W 2016 roku instytut zamierza na stałe wejść z aplikacją TakeTask na rynek w Europie. Już na początku przyszłego roku odbędzie się zarówno rekrutacja agentów, jak i rozpoczęcie sprzedaży w krajach europejskich. Z kolei na polskim rynku będą testowane nowe modele biznesowe. Instytut zamierza również szukać nowych inwestorów. 

Źródło: INSTYTUT BADAWCZY ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764