logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów

  PR 22.06.2018, przeczytano 610 razy

Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taki-sam-czas-na-stronach-www-z-nowymi-technologiami-dla-pan-i-panow,37000,artykul.html

Z danych wynika, że w maju bieżącego roku serwisy poświęcone nowym technologiom średnio dziennie odwiedziło 4,6 proc. internautek (źródło: badanie Gemius/PBI, maj 2018). Natomiast panowie, którzy zajrzeli na strony WWW o tej tematyce stanowili dwukrotnie większą grupę 9,2 proc. Mimo, że pań, które przeglądały treści związane z nowymi technologiami było mniej, to spędzały one w tych serwisach prawie tyle samo czasu co panowie (kolejno 4 min i 4 sek. oraz 4 min i 10 sek.).

ilustracjastrzałka

Przedostatni tydzień maja na szukanie pracy

Analiza danych pochodzących z kwietnia i maja 2018 roku wskazuje na stopniowy wzrost popularności serwisów związanych z pracą. Rekordowym tygodniem pod względem liczby internautów, którzy odwiedzili strony WWW z tej kategorii był czas między 21-27 maja, kiedy średnio dziennie treści te przeglądało nieco ponad 6 proc. użytkowników sieci. Natomiast spadek popularności omawianych serwisów zaobserwowano w długi weekend majowy oraz w ostatnim tygodniu miesiąca, co może być spowodowane dniem wolnym z okazji Bożego Ciała.

ilustracjastrzałka

Mobilne weekendy

W dni wolne Polacy chętniej korzystają ze smartfonów i tabletów, niż w dni robocze. W maju bieżącego roku wypadły dwa długie weekendy, podczas których odsetek internautów, łączących się z siecią wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych przekraczał 40 proc. Dla porównania, w dni powszednie średni odsetek takich użytkowników wynosi 35 proc.

ilustracjastrzałka

Internauci w maju

W maju z internetu korzystało 27,4 mln Polaków (13,4 mln kobiet oraz 13,9 mln mężczyzn). Łącznie wykonali oni 53,6 mld odsłon, zaś przeciętny internauta spędził w sieci 2 godz. dziennie. Najbardziej aktywnym pod względem liczby użytkowników dniem miesiąca był poniedziałek, 7 maja (23,4 mln), zaś najmniej Polaków korzystało z internetu w sobotę, 19 maja (21,7 mln). Za pośrednictwem komputerów osobistych i laptopów połączyło się z siecią 23,4 mln internautów. Natomiast 22 mln wykorzystywało w tym celu urządzenia mobilne, przy czym 21,6 mln użytkowników posługiwało się smartfonami, a 3,4 mln surfowało po stronach WWW za pomocą tabletów.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764