logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Takich jaj to jeszcze nie było” - Farmio ponownie w telewizji

  PR 06.02.2014, przeczytano 3781 razy

W telewizji pojawiła się reklama jaj Farmio. Spot informuje o wyróżnikach marki: paszy wolnej od GMO, stosowanej w chowie kur, oraz programie  ponadstandardowych badań jaj w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków - pierwszym takim systemie dodatkowej kontroli jaj w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/takich-jaj-to-jeszcze-nie-bylo---farmio-ponownie-w-telewizji,20818,artykul.html

Celem kampanii, która w najbliższych tygodniach będzie gościła w największych stacjach telewizyjnych, jest budowanie świadomości i wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania. Kampanię dla Farmio SA przygotowała agencja Red8, Propeller Film (dom produkcyjny) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów).

To druga kampania Farmio SA i jednocześnie druga ogólnopolska telewizyjna kampania jaj w historii polskiej reklamy. Zasięg kampanii będzie porównywalny do bardzo silnej i zauważalnej kampanii ubiegłorocznej, która – po zaledwie kilku miesiącach od debiutu rynkowego - przyniosła Farmio pozycję drugiej najbardziej rozpoznawalnej marki jaj w Polsce*.

W 30-sekundowym pomysłowym spocie reklamowym Farmio, którego główna bohaterką jest kura, po raz kolejny pojawia się sympatyczna Pani Halinka - gospodyni z pierwszej kampanii Farmio. Zadaniem kampanii jest podkreślenie, że oprócz paszy wolnej od GMO, Farmio jako pierwsza i jedyna marka w Polsce gwarantuje, że jaja są dodatkowo przebadane na antybiotyki przez niezależne laboratorium.

Temat jest niezwykle ważny dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub. r. – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio SA. – Ponad 77% Polaków uważa problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83% informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwana informacją**. Farmio jest dziś pierwszą i jedyną marką, która wykorzystuje certyfikowaną, przebadaną paszę wolną od GMO oraz realizuje program dodatkowych badań na antybiotyki.

Reklama emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsacie i TVN oraz TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Internauci mogą zobaczyć reklamę na kanale Farmio na portalu YouTube. Media i czasy emisji zostały tak dobrane, aby reklama dotarła do grupy docelowej: osób, dla których jakość żywności ma istotne znaczenie.

- Po raz kolejny chcemy dotrzeć do świadomych konsumentów, dla których jakość i bezpieczeństwo żywności ma priorytetowe znaczenie. Z badań i naszych obserwacji wynika, że coraz więcej osób poszukuje produktów najwyższej jakości, certyfikowanych, ze sprawdzonych źródeł. Najnowszą kampanią pokazujemy, że kwestia jakości w produkcji żywności to naprawdę ważna sprawa, o której warto i trzeba rozmawiać. – podkreśla Andrzej Łęgosz.

W spocie pojawia się znany już motyw muzyczny z refrenem: „Farmio, Farmio od kur co je karmią bez GMO”. Kluczowy komunikat z reklamy, dotyczący badań na antybiotyki znajduje się również na opakowaniu, co zapewnia spójność komunikacji i wzmacnia przekaz. Reklama Farmio jest prosta, dowcipna i zauważalna. Kampanię telewizyjną będą wspierać działania PR oraz ogólnopolska akcja promocyjna
w sklepach.

W ubiegłym roku Farmio przeprowadziło pierwszą, ogólnopolską kampanię telewizyjną w segmencie jaj w Polsce. Czytelnicy opiniotwórczego portalu Money.pl zaliczyli ją do grona najlepszych kampanii minionego roku.

Źródło: Farmio SA

Dodatkowe informacje:

* - Badanie ogólnopolskie zrealizowane w czerwcu 2013 roku przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w ramach CAPIBUSA MillwardBrown SMG/KRC. Przeprowadzone wywiady zostały skontrolowane zgodnie ze standardami ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) oraz wytycznymi sformułowanymi przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku i dotyczącymi jakości pracy ankieterów.
** - projekt badawczy jak wyżej, zrealizowany przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w grudniu 2013 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Bardzo dobra reklama. Dużo fajniejsza i żywsza niż ta poprzednia.

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie wykorzystanie zaawansowanych narzędzi automatyzacji. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764