W telewizji pojawiła się reklama jaj Farmio. Spot informuje o wyróżnikach marki: paszy wolnej od GMO, stosowanej w chowie kur, oraz programie ponadstandardowych badań jaj w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków - pierwszym takim systemie dodatkowej kontroli jaj w Polsce.
Celem kampanii, która w najbliższych tygodniach będzie gościła w największych stacjach telewizyjnych, jest budowanie świadomości i wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania. Kampanię dla Farmio SA przygotowała agencja Red8, Propeller Film (dom produkcyjny) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów).
To druga kampania Farmio SA i jednocześnie druga ogólnopolska telewizyjna kampania jaj w historii polskiej reklamy. Zasięg kampanii będzie porównywalny do bardzo silnej i zauważalnej kampanii ubiegłorocznej, która – po zaledwie kilku miesiącach od debiutu rynkowego - przyniosła Farmio pozycję drugiej najbardziej rozpoznawalnej marki jaj w Polsce*.
W 30-sekundowym pomysłowym spocie reklamowym Farmio, którego główna bohaterką jest kura, po raz kolejny pojawia się sympatyczna Pani Halinka - gospodyni z pierwszej kampanii Farmio. Zadaniem kampanii jest podkreślenie, że oprócz paszy wolnej od GMO, Farmio jako pierwsza i jedyna marka w Polsce gwarantuje, że jaja są dodatkowo przebadane na antybiotyki przez niezależne laboratorium.
Temat jest niezwykle ważny dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub. r. – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio SA. – Ponad 77% Polaków uważa problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83% informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwana informacją**. Farmio jest dziś pierwszą i jedyną marką, która wykorzystuje certyfikowaną, przebadaną paszę wolną od GMO oraz realizuje program dodatkowych badań na antybiotyki.
Reklama emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsacie i TVN oraz TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Internauci mogą zobaczyć reklamę na kanale Farmio na portalu YouTube. Media i czasy emisji zostały tak dobrane, aby reklama dotarła do grupy docelowej: osób, dla których jakość żywności ma istotne znaczenie.
- Po raz kolejny chcemy dotrzeć do świadomych konsumentów, dla których jakość i bezpieczeństwo żywności ma priorytetowe znaczenie. Z badań i naszych obserwacji wynika, że coraz więcej osób poszukuje produktów najwyższej jakości, certyfikowanych, ze sprawdzonych źródeł. Najnowszą kampanią pokazujemy, że kwestia jakości w produkcji żywności to naprawdę ważna sprawa, o której warto i trzeba rozmawiać. – podkreśla Andrzej Łęgosz.
W spocie pojawia się znany już motyw muzyczny z refrenem: „Farmio, Farmio od kur co je karmią bez GMO”. Kluczowy komunikat z reklamy, dotyczący badań na antybiotyki znajduje się również na opakowaniu, co zapewnia spójność komunikacji i wzmacnia przekaz. Reklama Farmio jest prosta, dowcipna i zauważalna. Kampanię telewizyjną będą wspierać działania PR oraz ogólnopolska akcja promocyjna
w sklepach.
W ubiegłym roku Farmio przeprowadziło pierwszą, ogólnopolską kampanię telewizyjną w segmencie jaj w Polsce. Czytelnicy opiniotwórczego portalu Money.pl zaliczyli ją do grona najlepszych kampanii minionego roku.
Źródło: Farmio SA