logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taksówka Ferrari w akcji reklamowej Sawa Taxi i Super Prezenty

  PR 12.11.2013, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Od 12 listopada rusza wspólna akcja Sawa Taxi i Super Prezentów. Na warszawskie ulice wyjedzie taksówka Ferrari, która w wybrany dzień w miesiącu będzie realizowała kursy dla Klientów firmy taksówkowej Sawa Taxi. Akcja potrwa 4 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taksowka-ferrari-w-akcji-reklamowej-sawa-taxi-i-super-prezenty,20181,artykul.html

Każdy zainteresowany może zgłosić chęć udziału w akcji za pomocą specjalnej aplikacji „Marzysz o Ferrari”, dostępnej na Facebooku obu firm. Aplikacja umożliwia również Klientom przejażdżkę za kierownicą Ferrari. Wystarczy tylko za jej pomocą wysłać swoje zdjęcie zrobione w dowolnej taksówce Sawa Taxi.

Z pozoru wydaje się niemożliwe, aby po polskich ulicach jeździła taksówka Ferrari. Ale dlaczego nie? Dokładnie tak pomyśleliśmy decydując się na współpracę z firmą Super Prezenty. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Najważniejsze jednak, aby nasi Klienci mieli z tego tytułu przednią zabawę. Na razie akcja odbywa się w Warszawie, ale w przyszłości planujemy poszerzyć ją na inne miasta w ramach ogólnopolskiego projektu  Polska Sieć Taxi 19 123, którego twórcą jest Sawa Taxi. Jeśli klientom spodoba się nasza propozycja, będziemy zastanawiać się także nad innymi atrakcjami – mówi Bartosz Szymański, Członek Zarządu Sawa Taxi.

W czasie trwania akcji nakręcony zostanie także specjalny film, dokumentujący reakcje Klientów Sawa Taxi na widok podjeżdżającej po nich niecodziennej taksówki.

Ferrari to legendarny samochód, a przejażdżka nim jest niesamowitym przeżyciem dla każdego fana motoryzacji. Nasza wspólna akcja dowodzi tylko, że Super Prezenty to firma, która spełnia marzenia. Pomysł na taksówkę Ferrari pojawił się spontanicznie i może być dobrym początkiem do współpracy z Sawa Taxi przy innych, równie ekscytujących projektach – mówi Ernestas Vasiliauskas, prezes firmy Super Prezenty.

Nośnikami reklamowymi całej akcji będą nie tylko samochody Sawa Taxi, ale również stoiska firmowe Super Prezentów w warszawskich centrach handlowych: CH Targówek, CH Janki i Galeria Mokotów.

Źródło: Sawa Taxi, Super Prezenty,

www.facebook.com/SawaTaxi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764