logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Taksówka Ferrari w akcji reklamowej Sawa Taxi i Super Prezenty

  PR 12.11.2013, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Od 12 listopada rusza wspólna akcja Sawa Taxi i Super Prezentów. Na warszawskie ulice wyjedzie taksówka Ferrari, która w wybrany dzień w miesiącu będzie realizowała kursy dla Klientów firmy taksówkowej Sawa Taxi. Akcja potrwa 4 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/taksowka-ferrari-w-akcji-reklamowej-sawa-taxi-i-super-prezenty,20181,artykul.html

Każdy zainteresowany może zgłosić chęć udziału w akcji za pomocą specjalnej aplikacji „Marzysz o Ferrari”, dostępnej na Facebooku obu firm. Aplikacja umożliwia również Klientom przejażdżkę za kierownicą Ferrari. Wystarczy tylko za jej pomocą wysłać swoje zdjęcie zrobione w dowolnej taksówce Sawa Taxi.

Z pozoru wydaje się niemożliwe, aby po polskich ulicach jeździła taksówka Ferrari. Ale dlaczego nie? Dokładnie tak pomyśleliśmy decydując się na współpracę z firmą Super Prezenty. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Najważniejsze jednak, aby nasi Klienci mieli z tego tytułu przednią zabawę. Na razie akcja odbywa się w Warszawie, ale w przyszłości planujemy poszerzyć ją na inne miasta w ramach ogólnopolskiego projektu  Polska Sieć Taxi 19 123, którego twórcą jest Sawa Taxi. Jeśli klientom spodoba się nasza propozycja, będziemy zastanawiać się także nad innymi atrakcjami – mówi Bartosz Szymański, Członek Zarządu Sawa Taxi.

W czasie trwania akcji nakręcony zostanie także specjalny film, dokumentujący reakcje Klientów Sawa Taxi na widok podjeżdżającej po nich niecodziennej taksówki.

Ferrari to legendarny samochód, a przejażdżka nim jest niesamowitym przeżyciem dla każdego fana motoryzacji. Nasza wspólna akcja dowodzi tylko, że Super Prezenty to firma, która spełnia marzenia. Pomysł na taksówkę Ferrari pojawił się spontanicznie i może być dobrym początkiem do współpracy z Sawa Taxi przy innych, równie ekscytujących projektach – mówi Ernestas Vasiliauskas, prezes firmy Super Prezenty.

Nośnikami reklamowymi całej akcji będą nie tylko samochody Sawa Taxi, ale również stoiska firmowe Super Prezentów w warszawskich centrach handlowych: CH Targówek, CH Janki i Galeria Mokotów.

Źródło: Sawa Taxi, Super Prezenty,

www.facebook.com/SawaTaxi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764