logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Talent Program w 180heartbeats + Jung v Matt: nowy team

  PR 26.09.2019, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Ander Malatesta Alonso i Cesar Augusto Erazo Garrido

W ramach nowego otwarcia Talent Programu, do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Ander Malatesta Alonso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/talent-program-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt%3A-nowy-team,384106,artykul.html

Obaj poznali się w szkole kreatywności Zink Project w Madrycie i od tego czasu współpracują. Wcześniej Cesar był uczniem Miami Ad School w Hamburgu (specjalizacja copywriting) i współpracował z agencją FCB. Andrea pracował dla agencji takich jak Ogilvy i McCann w Hiszpanii.

Talent Program - teraz pod nową nazwą Brave Heartbeats - to autorski projekt 180 adresowany do do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Służy także wymianie kulturowych doświadczeń, wnosi nowe spojrzenie do agencji. Uczestnicy mają możliwość pracy nad briefami klientów 180 i poznania specyfiki polskiego rynku. Dodatkowo, w tym roku agencja odświeżyła formułę programu i włączyła do niej także projekty z misją społeczną: - Chcemy rekrutować osoby z duszami aktywistów, z odważnym sercem - mówi Maja Kołodziejczak, HR manager 180heartbeats + Jung v Matt. - Zależy nam na młodych, kreatywnych ludziach spoza Polski, którzy widzą nasz kraj z zupełnie innej perspektywy niż my - podkreśla.

Dlatego w ramach praktyk stażyści, oprócz zdobywania doświadczenia przy projektach dla klientów agencji, będą pracować nad dodatkowym briefem, do którego punktem wyjścia będzie obecna sytuacja w Polsce. - Niektóre grupy w naszym społeczeństwie szerzą nacjonalizm i dyskryminację na różne sposoby - wyjaśnia Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Propagują nienawiść wobec mniejszości. Chcemy przeciwstawić się zjawisku nietolerancji w Polsce, dając praktykantom możliwość stworzenia projektu kreatywnego na taki temat. Wierzymy, że nawet najmniejsze działania mogą coś zmienić - podkreśla i dodaje, że takie podejście wpisuje się w strategię “diversity”, którą agencja realizuje od początku istnienia. Zakłada ona m.in. otwartość, tolerancję i różnorodność w agencji jako miejscu pracy.

Talent Program jest realizowany nieprzerwanie od 2011 roku. Dotychczas staż w 180 odbyły osoby z różnych zakątków świata: Hiszpanii, Francji, Argentyny, czy Kolumbii. Efektem współpracy w ramach Talent Programu była także Niezniszczalna Tęcza dla marki Ben&Jerry’s, Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, za którą 180heartbeats zdobyła łącznie 46 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach kreatywnych- m.in. Cannes Lions, D&AD, Clio Awards, KTR.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Cieślak ambasadorką Mitsubishi Eclipse Cross
Anna Cieślak – niezwykle utalentowana aktorka, którą już niebawem zobaczymy w serialu TVN „Szadź” i ambasadorka marki Mitsubishi w Polsce odebrała kluczyki do nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross 2020.
Ukłon w stronę Bauhausu i rozmowy o smart technologiach
Od niemal 3 dekad w Warszawie odbywają się Targi Światło – największe w Polsce wydarzenie poświęcone branży oświetleniowej i doskonałe miejsce spotkań dla środowiska architektów i projektantów, producentów oraz dystrybutorów. Podczas tegorocznej edycji odwiedzjący mogli obejrzeć propozycje ponad 260 wystawców, a także zobaczyć 4. już...
Agencja digital marketingu They.pl poinformowała o kontynuacji współpracy z Orange Polska, obejmującej kompleksowe działania z zakresu content marketingu w 2020 roku.
Monitor Samsung U28R550 – zaawansowana ochrona oczu
Samsung wprowadza do sprzedaży nowy monitor UHD do zastosowań profesjonalnych. Model U28R550 charakteryzuje się m.in. ekranem o przekątnej 28 cali, rozdzielczością UHD oraz zaawansowaną technologią ograniczającą emisję niebieskiego światła potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland. Monitor został zaprojektowany dla osób, które spędzają długie godziny przy...
Agencja Up&More rozpoczyna współpracę z Dominium S.A., firmą zajmującą czołowe miejsce na rynku pizzerii. W połowie lutego startuje promocja aplikacji mobilnej Klienta dostępna dla systemów Android oraz iOS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764