logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Talk Marketing: nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

  PR 22.02.2013, przeczytano 3439 razy
ilustracjastrzałka
Adriana Kajca

Przygotowują już oferty kampanii dla pierwszych klientów, testują platformę do komunikacji z talk agentami i rekrutują kolejnych pracowników – na polski rynek z rozmachem wchodzi agencja marketingu rekomendacji TALK MARKETING. Na jej czele stoi osoba z bogatym doświadczeniem marketingowym i insightem klienta pozwalającym wczuć się w jego sytuację i zrozumieć potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/talk-marketing%3A-nowy-gracz-na-rynku-marketingu-rekomendacji,18030,artykul.html

Myślę, że to nasza niewątpliwa przewaga konkurencyjna – mówi Adriana Kajca, dyrektor zarządzający i prezes zarządu TALK MARKETING. W branży jest już głośno o nowym graczu.

Agencja TALK MARKETING jest kierowana przez specjalistę z dużym doświadczeniem. Adriana Kajca w opinii współpracowników, klientów i znajomych to skuteczny manager w obszarze brand i trade marketingu. Potrafi właściwie interpretować fakty, liczby i badania, które służą jej do opracowywania skutecznych strategii i planów działania. Efektywna w performance management, umie określać cele i je realizować. Posiada także ponadprzeciętne sukcesy w swojej dotychczasowej pracy jako marketingowiec i manager.

- Miałam okazję współpracować z Adrianą na różnych polach. Była moim klientem i kilkakrotnie realizowałyśmy wspólne projekty, w czasie gdy pracowała w korporacjach. Była także pracownikiem Streetcom. W obu przypadkach współpraca układała się doskonale. Niewątpliwie jest bardzo doświadczonym marketerem, co w połączeniu z wiedzą, jaką zdobyła w Streetcom sprawia, że agencja TALK MARKETING może stać się poważnym konkurentem – ocenia sytuację Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Marketing rekomendacji daje teraz w Polsce olbrzymie możliwości. Po wielu zrealizowanych kampaniach przekonałam się, jak bardzo może być efektywny. Pracując dla Streetcom miałam okazję zderzyć doświadczenie związane z zarządzaniem markami zdobyte w międzynarodowych firmach z praktyką z obszaru marketingu rekomendacji – odpowiada Adriana Kajca z TALK MARKETING. – Chcemy wykroić dla siebie jak największy kawałek tego tortu, tym bardziej, że jest to rynek z dużym potencjałem wzrostu. Kryzys wręcz temu sprzyja bo marketerzy szukają teraz bardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej. Wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie, chcemy zbudować silną i rzetelną markę, sięgającą po najlepszych klientów – zaznacza Kajca. Jako benchmark stawia sobie polski Streetcom i amerykańską agencję BzzAgent.

W tej chwili TALK MARKETING testuje specjalną platformę, która posłuży do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

Źródło: TALK MARKETING

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764