WIADOMOŚCI

Talk Marketing: nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 22.02.2013, przeczytano 2451 razy
ilustracjastrzałka
Adriana Kajca

Przygotowują już oferty kampanii dla pierwszych klientów, testują platformę do komunikacji z talk agentami i rekrutują kolejnych pracowników – na polski rynek z rozmachem wchodzi agencja marketingu rekomendacji TALK MARKETING. Na jej czele stoi osoba z bogatym doświadczeniem marketingowym i insightem klienta pozwalającym wczuć się w jego sytuację i zrozumieć potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/talk-marketing:-nowy-gracz-na-rynku-marketingu-rekomendacji,18030,artykul.html

Myślę, że to nasza niewątpliwa przewaga konkurencyjna – mówi Adriana Kajca, dyrektor zarządzający i prezes zarządu TALK MARKETING. W branży jest już głośno o nowym graczu.

Agencja TALK MARKETING jest kierowana przez specjalistę z dużym doświadczeniem. Adriana Kajca w opinii współpracowników, klientów i znajomych to skuteczny manager w obszarze brand i trade marketingu. Potrafi właściwie interpretować fakty, liczby i badania, które służą jej do opracowywania skutecznych strategii i planów działania. Efektywna w performance management, umie określać cele i je realizować. Posiada także ponadprzeciętne sukcesy w swojej dotychczasowej pracy jako marketingowiec i manager.

- Miałam okazję współpracować z Adrianą na różnych polach. Była moim klientem i kilkakrotnie realizowałyśmy wspólne projekty, w czasie gdy pracowała w korporacjach. Była także pracownikiem Streetcom. W obu przypadkach współpraca układała się doskonale. Niewątpliwie jest bardzo doświadczonym marketerem, co w połączeniu z wiedzą, jaką zdobyła w Streetcom sprawia, że agencja TALK MARKETING może stać się poważnym konkurentem – ocenia sytuację Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Marketing rekomendacji daje teraz w Polsce olbrzymie możliwości. Po wielu zrealizowanych kampaniach przekonałam się, jak bardzo może być efektywny. Pracując dla Streetcom miałam okazję zderzyć doświadczenie związane z zarządzaniem markami zdobyte w międzynarodowych firmach z praktyką z obszaru marketingu rekomendacji – odpowiada Adriana Kajca z TALK MARKETING. – Chcemy wykroić dla siebie jak największy kawałek tego tortu, tym bardziej, że jest to rynek z dużym potencjałem wzrostu. Kryzys wręcz temu sprzyja bo marketerzy szukają teraz bardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej. Wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie, chcemy zbudować silną i rzetelną markę, sięgającą po najlepszych klientów – zaznacza Kajca. Jako benchmark stawia sobie polski Streetcom i amerykańską agencję BzzAgent.

W tej chwili TALK MARKETING testuje specjalną platformę, która posłuży do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

Źródło: TALK MARKETING

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone