logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo

  PR 22.11.2019, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tamara-arciuch-i-bartlomiej-kasprzykowski-promuja-czytelnictwo,384829,artykul.html

Spot telewizyjny to kolejny element kampanii mający na celu poinformowanie jak największej liczby dzieci i rodziców o tym niezwykłym przedsięwzięciu.

- Każdy, kto dba o swoje dziecko, powinien czytać mu książki. Bez książek nie jest możliwy prawidłowy rozwój najmłodszych. Czytanie powinno być równie ważne jak oddychanie, jedzenie czy ruch. To wręcz gimnastyka umysłu, a także ćwiczenie wyobraźni. Dobre książki są jak idealnie dobrane składniki odżywcze dla małego dziecka - takie superwitaminy, które pozytywnie wpływają na jego intelektualny rozwój - mówi reżyser spotu, Jakub Nurzyński.

- Tamara Arciuch, nasza bohaterka, przy okazji różnych czynności dnia codziennego w sposób przewrotny i z poczuciem humoru opowiada, jak +książkowo+ dbać o rozwój dziecka. Podkreśla, jak ważna jest jego więź z rodzicem oraz jak wielkie znaczenie ma czytanie. W roli taty wystąpił Bartek Kasprzykowski - dodaje scenarzysta spotu, Cezary Zieliński.

Wybór ambasadorów akcji nie był przypadkowy. Inicjatywa Instytutu Książki jest bliska sercu aktorskiego małżeństwa.

- Zdecydowaliśmy się zostać ambasadorami tej akcji, dlatego że sami czytamy naszemu dziecku i widzimy, jakie są efekty tego czytania - wyjaśnia Bartłomiej Kasprzykowski.

Od listopada spot kampanii społecznej można zobaczyć na antenie stacji Polsat i TVN, jak również na fanpage’u „Mała książka - wielki człowiek”. W grudniu będzie również emitowany w TVP1, TVP2 oraz na platformach internetowych VOD: TVP VOD, Player.pl, RMFON. Dodatkowo spot można usłyszeć na antenie RMF FM. Za kreację i produkcję spotu jest odpowiedzialny Orient Film.

Mała książka - wielki człowiek” to kampania prowadzona przez Instytut Książki nieprzerwanie od grudnia 2017 roku. Od tego czasu na oddziałach położniczych szpitali w całej Polsce rozdawane są Wyprawki Czytelnicze wszystkim nowo narodzonym dzieciom, a od 2018 roku specjalne książkowe pakiety trafiają także do dzieci w wieku przedszkolnym. Każdy przedszkolak, który przyjdzie z rodzicem do biblioteki biorącej udział w projekcie, otrzyma w prezencie książkę „Pierwsze czytanki dla…” z ilustracjami artysty Józefa Wilkonia.

Do tej pory Instytut przekazał małym czytelnikom 800 tysięcy książek.

Projekt realizowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Źródło: Instytut Książki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…
White Paper Agency dla marki Mysimba
White Paper Agency rozpoczyna działania marketingowe dla firmy farmaceutycznej Bausch Health promującej na polskim rynku lek na receptę Mysimba. Substancja przeznaczona jest dla osób dorosłych (>18 roku życia) z nadwagą lub chorujących na otyłość. Agencja wdroży komunikację podnoszącą świadomość Polaków na temat narastającego problemu otyłości, jej powikłań zdrowotnych...
Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect
Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.
Agencja S4 rozwija dział New Business
Do zespołu krakowskiej Agencji Reklamowej S4 dołączyła Karolina Kałuża, która objęła stanowisko New Business Representative.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764