logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tamrac Evolution - nowe plecaki fotograficzne

   26.08.2010, przeczytano 2728 razy
ilustracjastrzałka

Plecaki Tamrac z serii Evolution mogą być noszone na trzy sposoby - jako plecak lub używając tylko jednej z szelek, noszone zarówno przez lewe jak i przez prawe ramię. Dostęp do wnętrza również możliwy jest na trzy sposoby dzięki zastosowaniu systemu Triple Access.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tamrac-evolution---nowe-plecaki-fotograficzne,11172,artykul.html

Jak informuje dystrybutor, kiedy Tamrac Evolution noszone są jak plecak ciężar rozłożony jest na dwie wyściełane szelki, pas biodrowy i piersiowy. Aby dostać się do noszonego sprzętu należy zsunąć z ramienia jedną z szelek, przesunąć plecak do przodu i otworzyć boczną klapę. Aby sięgnąć po dodatkowy sprzęt, trzeba przesunąć na drugie ramię i otworzyć boczną klapę po przeciwnej stronie plecaka.

W każdej z bocznych klap mieszczą się kieszonki na karty pamięci i inne akcesoria.

Aby przerobić plecak serii Evolution do noszenia przez jedno ramię trzeba połączyć szelki na krzyż – czerwonym do czerwonego, aby nosić go przez prawe ramię lub niebieskim do niebieskiego, aby nosić go przez lewe ramię. Wolną szelkę chowa się w specjalnym tunelu.

Po zdjęciu plecaka cały sprzęt z jest dostępny przez dużą klapę obejmującą całą główna komorę. Po wewnętrznej stronie klapy znajdują się przezroczyste kieszenie Windowpane-Mesh.

Plecaki serii Evolution wyposażono w system troczenia statywu, mający umożliwiać jego łatwy montaż i noszenie. Po obu stronach plecaka znajdują się również zapinane na zamek kieszonki na akcesoria. Prawa kieszeń mieści wyjmowany pokrowiec przeciwdeszczowy, którym można osłonić plecak w czasie złych warunków pogodowych.

Większy plecak Evolution 8 model 5788 mieści również 15,6-calowego laptopa w osobnej kieszeni. Pod spodem plecaka umieszczono szlufki pozwalające na troczenie dodatkowego sprzętu.

Źródło: Migomex


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764