logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

  PR 16.11.2022, przeczytano 214 razy
ilustracja
Maciej Moszczynski Fot.Mateusz Skwarczek Agencja Wyborcza.pl

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana wiąże się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media klienci i marketerzy znajdą pełną, bogatą ofertę reklamową sieci kin Helios, obejmującą działania na ekranach multipleksów i w obiektach kinowych oraz projekty niestandardowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tandem-audio-broker-i-helios-media-%E2%80%93-nowe-zespoly-sprzedazowe-w-grupie-agora,397998,artykul.html

Od grudnia 2022 r. Tandem Audio Broker będzie ekskluzywnie oferować klientom agencyjnym reklamę oraz akcje specjalne realizowane na antenach, w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda, a także w serwisie Tuba. Pozostanie też brokerem reklamy radiowej, ściśle współpracującym z ogólnopolskimi i lokalnymi nadawcami.

Silnym elementem w portfolio usług Tandem Audio Broker będzie nowa oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach. Propozycja oparta o treści cyfrowe Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork zapewnia zleceniodawcom szeroki zasięg kampanii audio w internecie.

- Poszerzenie dotychczasowej oferty digital audio jest naturalną ścieżką rozwoju zespołu, wywodzącego się ze świata analogowej reklamy radiowej. Ten krok wspierają również aktualne trendy rynkowe - aż 31% polskich internautów deklaruje regularne włączanie podcastów* i odsetek ten stale rośnie. Obecnie to nadawcy radiowi są liderami w tworzeniu cyfrowych treści audio, które poszerzyły zasięg i różnorodność komunikacji radiowej – najlepszym przykładem jest tu Radio TOK FM, największy producent podcastów „in-house”, czyli powstałych na bazie własnych treści w języku polskim –- wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker. – Nasze wpływy ze sprzedaży produktów cyfrowych, np. związanych z podcastami TOK FM, czy streamingiem programu radiowego, od kilku lat dynamicznie rosły. Skłoniło nas to do wyodrębnienia w strukturze organizacyjnej samodzielnej komórki sprzedażowej dedykowanej reklamie digital audio pod kierownictwem Karoliny Grzechnik.  

Oprócz tego Tandem Audio Broker nadal będzie pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów oraz innych cyfrowych podmiotów. A dodatkowo eksperci z tego zespołu mogą wesprzeć reklamodawców w produkcji własnych serii podcastowych, czyli tzw. branded podcasts.

Zespół Tandem Audio Broker liczy ponad 20 osób. Dyrektorem zarządzającym jest Maciej Moszczyński, a dyrektorką handlową Agnieszka Handerska. Serwis TAB pod adresem tandemaudio.pl będzie dostępny od grudnia 2022 r.

Do startu działań, który nastąpi na początku 2023 r., przygotowuje się z kolei zespół sprzedażowy sieci kin Helios, który będzie funkcjonować jako osobna spółka w grupie Helios pod nazwą Helios Media Sp. z o.o. Przejmie ona od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania.

Dzięki temu oferta Helios Media skierowana będzie nie tylko do klientów bezpośrednich, ale także agencyjnych. Złożą się na nią propozycje związane z emisją komunikacji reklamowej na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych, a także partnerstwa oraz szeroka gama rozwiązań niestandardowych. Zespół jest też otwarty na współpracę z innymi podmiotami z rynku kinowego, którym może zaoferować brokerskie wsparcie.

- Bogata oferta reklamowa Helios Media dla klientów i partnerów to dopełnienie portfolio usług i produktów grupy Helios, prowadzącej działalność kinową oraz w obszarze dystrybucji i produkcji filmowej – komentuje Marcin Jamróz, szef Helios Media. – Dzięki skupieniu wszystkich projektów sprzedażowych w jednym zespole będziemy jeszcze skuteczniej realizować działania z zakresu komunikacji reklamowej w kinach. A przy tym zaproponujemy marketerom i reklamodawcom unikalną na rynku kinowym możliwość skorzystania z synergii wynikających z obecności Heliosa w Grupie Agora, tworząc wyjątkowe rozwiązania cross-mediowe i zapewniając wsparcie innych marek z Grupy. Obecnie pracujemy nad rozbudową naszej oferty i od stycznia 2023 r. chcemy realizować nowe, ciekawe projekty, m.in. z dystrybutorami i producentami filmów, a także dla największych na rynku marek.

Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów, a także kilkuosobowy zespół handlowy na czele z Edytą Mirończuk, wcześniej pracujący w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem spółki Helios Media jest Marcin Jamróz, a Edyta Mirończuk jej wiceprezesem.

  • Maciej Moszczyński od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem i sprzedażą kampanii reklamowych. Pracę w Grupie Radiowej Agory zaczął w 2005 r. jako menedżer ds. planowania działań reklamowych w radiu. W 2009 r. został dyrektorem zarządzającym brokera radiowego Tandem Media. Wcześniej pracował w dziale sprzedaży w Grupie Eurozet, a także w zespole zajmującym się planowaniem mediów w CR Media Consulting.
  • Agnieszka Handerska jest od lat związana z rynkiem mediowym. Swoją ścieżkę kariery rozwijała m.in w Eurozecie, Radiu Plus i „Gazecie Wyborczej”, zajmując się sprzedażą i współpracą z domami mediowymi oraz strategicznymi klientami. Od 13 lat pracuje jako dyrektor sprzedaży w Tandem Media, zarządzając jednym z najlepszych zespołów sprzedażowych na rynku reklamowym.
  • Karolina Grzechnik od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą i współpracą z klientami. Do Grupy Radiowej Agory dołączyła w 2008 r. jako konsultant ds. klientów strategicznych. Od 2016 na stanowisku Sales Manager odpowiadała za jeden z zespołów radiowych oraz koordynację projektów niestandardowych. Wcześniej pracowała jako Account Manager w agencji reklamowej RedComm.
  • Marcin Jamróz związany jest ze spółką Helios od niemal 20 lat. W latach 2014-2018 pełnił funkcję dyrektora działu marketingu, a od 2018 r. był szefem działu sprzedaży korporacyjnej. W strukturze spółki odpowiadał przede wszystkim za współpracę z Tandem Media - brokerem reklamowym sieci Helios,  sprzedaż bezpośrednią oraz strategiczne partnerstwa Heliosa.  
  • Edyta Mirończuk ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy sprzedażowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 r. jako specjalista ds. reklamy w dzienniku „Życie”. Następnie przez kilka lat współpracowała z Radiem Plus, a od 2005 r. z Grupą Radiową Agory, gdzie w grudniu 2009 r. została zastępca dyrektora handlowego. Z kolei od grudnia 2014 r. jako dyrektor ds. sprzedaży kina zajmowała się pośrednictwem w sprzedaży czasu reklamowego sieci kin Helios w ramach struktury Tandem Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021” - Tandem Media, realizacja: Publicis.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764