logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tandem Media partnerem konkursu im. Janusza Majki oraz konkursu Kreatura

  PR 04.10.2021, przeczytano 564 razy

Zespół Tandem Media intensywnie rozwija swoją ofertę związaną z podcastami oraz kontynuuje badania polskich słuchaczy podcastów. W ramach zaangażowania w rozwój rynku podcastowego w Polsce broker został też partnerem dwóch konkursów dla twórców audycji online – konkursu im. Janusza Majki na Podcast Roku oraz najważniejszego polskiego konkursu kreatywnego Kreatura w kategorii Podcasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tandem-media-partnerem-konkursu-im.-janusza-majki-oraz-konkursu-kreatura,393246,artykul.html

We wrześniu 2021 r. został ogłoszony konkurs im. Janusza Majki na Podcast Roku. To pierwszy ogólnopolski konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy twórcy podcastów – zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Zgłoszenia można przesyłać do 15 października. Najlepsze prace wyłoni kilkunastoosobowe jury, a zwycięzców poznamy 21 listopada br. podczas gali finałowej w Rzeszowie. Pula nagród, ogłoszona w Międzynarodowym Dniu Podcastów, wynosi 80 tys. zł.  

Zespół Tandem Media został partnerem tego konkursu, a do grona jurorów dołączył Michał Dobrzański, dyrektor działu analiz i wsparcia biznesu w Tandem Media, pomysłodawca cyklicznego raportu Słuchacz podcastów w Polsce, realizowanego przez zespół brokera.

Oprócz tego Tandem Media jako partner wspiera najważniejszy krajowy konkurs kreatywny Kreatura i jego kategorię Podcasty.  

Konkurs ten organizowany jest od 1996 r. przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo - VFP Communications Ltd. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Do kategorii Podcasty zgłosić można jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu.

W tym roku, czyli do edycji #Kreatura2021 twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace do 14 października 2021 r. Gala wręczenia nagród odbędzie się już 25 listopada br. Zgłoszenia oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych. W tym gronie znalazł się Radosław Sączek, creative group head w zespole Tandem Media – Podcast Custom Shop.

– Wsparcie dwóch konkursów dla twórców audycji online to kolejny wymiar zaangażowania Tandem Media w rozwój rynku podcastowego w Polsce. Oprócz tego pozostajemy konsekwentnymi badaczami polskich słuchaczy podcastów – planujemy właśnie kolejną falę badania, tym razem za rok 2021, z której raport będzie dostępny wiosną 2022. Intensywnie poszerzamy też naszą ofertę – obecnie nie tylko pomagamy reklamodawcom dotrzeć do słuchaczy podcastów Grupy Radiowej Agory, ale też od niedawna – w ramach komórki o nazwie Podcast Custom Shop – umożliwiamy markom produkcję ich własnych audycji online oraz pośredniczymy w zakupie kampanii reklamowych u podcasterów niezależnych. Z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w obszarze audio on demand  – wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764