logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tanie monitory Philips Ultracolor: 85% przestrzeni NTSC

  PR 25.07.2016, przeczytano 1256 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, przedstawia najnowsze monitory z technologią UltraColor. 24-calowy 246E7QDAB oraz 27-calowy 276E7QDAB charakteryzują się szerokim spektrum wyświetlanych kolorów, rozdzielczością Full HD oraz eleganckim designem w stylowej oprawie w odcieniach czerni. Monitory zostały wyposażone we wbudowane głośniki z cyfrowym dźwiękiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tanie-monitory-philips-ultracolor%3A-85procent-przestrzeni-ntsc,29389,artykul.html

Bogactwo kolorów  z technologią UltraColor

Technologia UltraColor gwarantuje doskonałą jasność i głębię kolorów, która sprawdzi się zarówno podczas korzystania z rozrywki w domowym zaciszu, jak i w użytkowaniu rozmaitych aplikacji. Wyświetlacz pokrywa 85% przestrzeni kolorów NTSC, w odróżnieniu od standardowego pokrycia na poziomie 72%. W przeciwieństwie do typowych ulepszeń zmieniających balans bieli tylko programowo, innowacyjna technologia UltraColor pozwala na bezpośrednie sterowanie ciekłymi kryształami w panelu na poziomie chemicznym.

Dostrzegamy ogromne zainteresowanie wysoką jakością wyświetlanych kolorów wśród użytkowników domowych, co jeszcze kilka lat temu było domeną profesjonalistów. Monitory z technologią UltraColor zapewniają użytkownikom indywidualnym  doskonały obraz podczas korzystania z domowej rozrywki. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wykończenie monitorów pasowało do domowego zacisza, nie wprowadzając biurowej atmosfery
– komentuje Artem Khomenko, Product Manager monitorów PHILIPS w MMD na rynku europejskim.

Elegancki design

Najnowsze monitory z serii E-Line spełniają oczekiwania użytkowników ceniących stylowy design. Smukłe wykończenie w błyszczącym odcieniu czerni z eleganckim metalowym stojakiem oraz system estetycznego umiejscowienia kabli to elementy wyróżniające monitory wśród innych modeli na rynku. Krawędzie zostały pokryte taflą szkła, a wyjątkowo wąskie obramowanie minimalizuje efekt rozproszenia użytkownika. Monitor wyposażono w przycisk EasySelect, umożliwiający szybki dostęp do ustawień monitora w menu ekranowym.

Nowoczesne technologie

Prezentowane modele zostały wyposażone w technologie, które wzbogacają jakość wyświetlanego obrazu. Technologia SmartContrast gwarantuje najlepsze odwzorowanie ciemnych odcieni wyświetlanych kolorów. Analiza zawartości ekranu pozwala na automatyczne dopasowanie intensywności kolorów oraz podświetlenia. Specjalny tryb ekonomiczny monitorów sprawdza się w warunkach biurowych, optymalizując jasność wyświetlanych treści i pozwalając tym samym na redukcję kosztów zużytej energii. Autorska technologia SmartImage Lite dokładnie analizuje zawartość ekranu. W rezultacie dynamicznie poprawia kontrast, nasycenie kolorów i ostrość obrazu, w oparciu o wybrany przez użytkownika scenariusz. Funkcja Flicker-free koryguje jasność oraz ogranicza migotanie, zapewniając mniejsze zmęczenie oczu i wygodę podczas użytkowania.

Podłączenie urządzeń mobilnych

Technologia MHL pozwala na wyświetlanie treści z urządzeń mobilnych na ekranie monitora. Najnowsze modele PHILIPS umożliwiają tym samym czerpanie przyjemności z gier, oglądania zdjęć czy też wideo na dużym ekranie w rozdzielczości Full HD oraz z cyfrowym dźwiękiem płynącym z wbudowanych głośników, przy jednoczesnym ładowaniu urządzeń przenośnych.

Modele 246E7QDAB i 276E7QDAB będą dostępne w sklepach we wrześniu 2016 roku.

Gwarancja i cena:
Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitorów wynosi:
246E7QDAB – 819 zł
276E7QDAB – 1169 zł

Urządzenia objęte są trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764