logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tapon z Polską Nagrodą Inteligentnego Rozwoju 2016

  PR 27.10.2016, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tapon-z-polska-nagroda-inteligentnego-rozwoju-2016,30372,artykul.html

Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju otrzymują autorzy najbardziej innowacyjnych projektów w danym roku. Wśród laureatów znajdują się polskie firmy i instytucje, które tworzą rozwiązania w oparciu o nowe technologie. TapOn znalazł się z tej okazji w gronie firm wdrażających projekty w branży kosmicznej, takich jak Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk czy ABM Space.

Jury konkursu dostrzegło, że platforma TapOn wypełnia lukę na rynku usług skierowanych do handlu detalicznego - bardzo konkurencyjnej gałęzi gospodarki. Firmy handlowe wciąż poszukują coraz szybszych, elastyczniejszych i tańszych sposobów na dotarcie do klienta. Na to zapotrzebowanie odpowiada TapOn, który wykonuje automatycznie działania marketingowe, które dotychczas prowadziły nawet kilkuosobowe działy marketingu i sprzedaży.

W ramach systemu TapOn przedsiębiorcy mogą łatwo uruchomić różnorodne, działające automatycznie kampanie marketingowe. Wśród nich są zaawansowane, np. transakcyjne, geolokacyjne czy oparte o gry miejskie, jak również klasyczne, bazujące na konkursach i promocjach. Można w nich nagradzać klientów za przebywanie w określonym miejscu, czasie, sposób płatności lub na podstawie innych wybranych kryteriów. System oferuje również wykonujące się automatycznie kampanie dedykowane uczestnikom wydarzeń masowych (akcje społeczne, koncerty czy mecze). Przykładowo: strzelony gol powoduje wysłanie kibicom kodu rabatowego do wykorzystania w sklepach danej marki. TapOn pozwala przy tym docierać do klientów poprzez wiadomości SMS, e-mail i komunikaty push.

System TapOn zdobywa coraz większą popularność na polskim rynku – mówi Tom Ozimek, dyrektor operacyjny Profit Network. – Potencjał tego narzędzia najszybciej dostrzegły firmy dysponujące sieciami sprzedaży w galeriach handlowych. Ale TapOn sprawdza się w różnych branżach, m.in. w sprzedaży ubrań i biżuterii, jak również materiałów budowalnych czy w programach konsumenckich produktów branży FMCG. Finalizujemy umowę z partnerem z sektora bankowego. Ponadto pracujemy nad wejściem systemu na rynki zagraniczne, co wiąże się z poszukiwaniem inwestora strategicznego – dodaje Tom Ozimek.

Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju jest przyznawana w ramach ogólnopolskiego Forum Inteligentnego Rozwoju i służy do zwiększenia synergii na styku nauki, biznesu i samorządów.

Źródło: TapOn

www.biz.tapon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764