logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”

  PR 28.06.2021, przeczytano 253 razy
ilustracja

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczyn-rusza-z-kampania-_po-miejscowemu_,392062,artykul.html

Kampania digitalowa marki Tarczyn polega na stworzeniu nietypowego przewodnika turystycznego po małych i nieznanych miejscach w Polsce. Cały przewodnik zostanie stworzony na podstawie zgłoszeń internautów i będzie widoczny w formie interaktywnej mapy, na stronie www.pomiejscowemu.pl. Aktywację przygotowała agencja Dziadek do orzechów, która jest odpowiedzialna za komunikację marki Tarczyn w digitalu.

Na stronie użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest dodanie do mapy pinezki z ciekawą lokalną miejscówką, opisanie jej i opcjonalnie dodanie zdjęcia. Konkurs będzie trwał sześć tygodni i będzie podzielony na trzy etapy, każdy z nich po dwa tygodnie. Do wygrania są kamery sportowe, vouchery turystyczne i aparaty fotograficzne. Dodatkowo, trzy najlepsze lokalne miejscówki znajdą się na kultowych zakrętkach produktów Tarczyn. Jury będzie brało pod uwagę oryginalność prac i ich aspekt kreatywny, dlatego im bardziej szalone i ciekawe zgłoszenia, tym lepiej!

Kampania jest komunikowana za pomocą mediów społecznościowych, kampanii display oraz w portalach podróżniczych. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy podróżniczy, m.in. Łukasz Supergan, Mewa w locie i Świat Włóczykija.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764