logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”

  PR 28.06.2021, przeczytano 538 razy
ilustracja

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczyn-rusza-z-kampania-_po-miejscowemu_,392062,artykul.html

Kampania digitalowa marki Tarczyn polega na stworzeniu nietypowego przewodnika turystycznego po małych i nieznanych miejscach w Polsce. Cały przewodnik zostanie stworzony na podstawie zgłoszeń internautów i będzie widoczny w formie interaktywnej mapy, na stronie www.pomiejscowemu.pl. Aktywację przygotowała agencja Dziadek do orzechów, która jest odpowiedzialna za komunikację marki Tarczyn w digitalu.

Na stronie użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest dodanie do mapy pinezki z ciekawą lokalną miejscówką, opisanie jej i opcjonalnie dodanie zdjęcia. Konkurs będzie trwał sześć tygodni i będzie podzielony na trzy etapy, każdy z nich po dwa tygodnie. Do wygrania są kamery sportowe, vouchery turystyczne i aparaty fotograficzne. Dodatkowo, trzy najlepsze lokalne miejscówki znajdą się na kultowych zakrętkach produktów Tarczyn. Jury będzie brało pod uwagę oryginalność prac i ich aspekt kreatywny, dlatego im bardziej szalone i ciekawe zgłoszenia, tym lepiej!

Kampania jest komunikowana za pomocą mediów społecznościowych, kampanii display oraz w portalach podróżniczych. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy podróżniczy, m.in. Łukasz Supergan, Mewa w locie i Świat Włóczykija.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764