logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”

  PR 28.06.2021, przeczytano 962 razy
ilustracja

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczyn-rusza-z-kampania-_po-miejscowemu_,392062,artykul.html

Kampania digitalowa marki Tarczyn polega na stworzeniu nietypowego przewodnika turystycznego po małych i nieznanych miejscach w Polsce. Cały przewodnik zostanie stworzony na podstawie zgłoszeń internautów i będzie widoczny w formie interaktywnej mapy, na stronie www.pomiejscowemu.pl. Aktywację przygotowała agencja Dziadek do orzechów, która jest odpowiedzialna za komunikację marki Tarczyn w digitalu.

Na stronie użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest dodanie do mapy pinezki z ciekawą lokalną miejscówką, opisanie jej i opcjonalnie dodanie zdjęcia. Konkurs będzie trwał sześć tygodni i będzie podzielony na trzy etapy, każdy z nich po dwa tygodnie. Do wygrania są kamery sportowe, vouchery turystyczne i aparaty fotograficzne. Dodatkowo, trzy najlepsze lokalne miejscówki znajdą się na kultowych zakrętkach produktów Tarczyn. Jury będzie brało pod uwagę oryginalność prac i ich aspekt kreatywny, dlatego im bardziej szalone i ciekawe zgłoszenia, tym lepiej!

Kampania jest komunikowana za pomocą mediów społecznościowych, kampanii display oraz w portalach podróżniczych. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy podróżniczy, m.in. Łukasz Supergan, Mewa w locie i Świat Włóczykija.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764