logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński: piłkarska kampania marki

  PR 17.11.2022, przeczytano 1087 razy
ilustracja

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski%3A-pilkarska-kampania-marki,398016,artykul.html

Nowość w kategorii

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w gronie znajomych.

W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022) są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.

Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.

Będzie głośno

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.

To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu, billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i kanałach „Łączy nas piłka”.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764