logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski

  PR 23.09.2022, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej ma nowego sponsora. Został nim Tarczyński – rynkowy lider kabanosów i marka nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce. Kontrakt został podpisany na 2 lata z możliwością przedłużenia. Umowa zakłada m.in. nadanie produktom marki tytułu „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-oficjalnym-sponsorem-reprezentacji-polski,397321,artykul.html

Rodzinna firma z biznesowymi i sportowymi aspiracjami

Nowy sponsor to jedna z czołowych firm rodzinnych w Polsce, która od lat jest mocno związana ze światem sportu. Wspiera m.in. klub sportów amerykańskich – Panthers Wrocław (najlepszy w Polsce i jeden z najlepszych w Europie). Od listopada 2021 roku jest też sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena.

– Prywatnie od lat jesteśmy wielkimi fanami sportu, dlatego tak mocno wpisany jest on w działania naszej marki. Przed laty sam grałem w piłkę nożną, a żona była nauczycielką wychowania fizycznego. Synowie z kolei zarazili nas pasją do futbolu amerykańskiego. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin, wspierając przy tym naszą strategiczną działalność biznesową – w Polsce i za granicą. Cieszę się, że marka, którą wspólnie z małżonką rozwijamy od ponad 30 lat, została sponsorem reprezentacji Polski, będącej dobrem narodowym, a nasz flagowy produkt jej Oficjalną Przekąską. Wierzę, że kabanosy Tarczyński będą nieodłącznym elementem kibicowania biało-czerwonym – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

– Jako PZPN bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Tarczyński, którą tym samym chcemy serdecznie powitać w naszej piłkarskiej reprezentacyjnej rodzinie. Dzięki podpisanej umowie federacja wraz z kadrą otrzymują przed zbliżającym się mundialem w Katarze kolejny zastrzyk pozytywnej energii. Nie mam żadnych wątpliwości, że nowy sponsor, który pojawia się w naszych szeregach przed historycznym turniejem, wykorzysta nieznane wcześniej możliwości rozwoju, jakie daje sponsoring najpopularniejszej drużyny sportowej w kraju. Wierzę mocno, że widoczne reklamy i status partnera piłkarskiej reprezentacji Polski wzmocni pozycję rynkową firmy, a w świadomości milionów kibiców zasiadających wiernie do każdego spotkania, będzie kojarzyła się z pięknymi zwycięstwami i wielkimi sukcesami biało-czerwonych – mówi Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Świadczenia sponsorskie

Podpisana we wrześniu umowa zakłada, że kabanosy Tarczyński zyskują tytuł „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”. Produkty z nowym brandingiem pojawią się zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla marki rynkach eksportowych już w październiku.

Ponadto logotyp firmy Tarczyński będzie umieszczany m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich, a Oficjalna Przekąska obecna będzie w kluczowych kanałach komunikacji Reprezentacji Polski. Marka pojawi się tym samym w międzynarodowych transmisjach meczów, które w telewizji ogląda nawet 16,5 mln Polek i Polaków.

Tarczyński będzie także sponsorem tytularnym programu „Gramy dla Polski”, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów, będących potencjalnymi kandydatami do gry w młodzieżowych reprezentacjach Polski za granicą.

– Jako oficjalny sponsor chcemy wspierać nie tylko samą kadrę, ale także młode, ambitne talenty. Jestem przekonana, że dzięki tego typu inicjatywie przed polskimi zawodnikami mieszkającymi poza granicami naszego kraju otworzy się wiele perspektywicznych możliwości, a my wspólnie będziemy mogli kibicować im w osiąganiu międzynarodowych sukcesów – mówi Elżbieta Tarczyńska, założycielka firmy i Członkini Rady Nadzorczej w Tarczyński S.A.

Umowa obowiązuje od września 2022 roku do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata. W tym czasie reprezentacja weźmie udział między innymi w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764