logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński Protein Team: nowoczesny marketing w branży spożywczej

  PR 08.02.2021, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka

Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-protein-team%3A-nowoczesny-marketing-w-branzy-spozywczej,390132,artykul.html

Jako lider na rynku przekąsek białkowych, Tarczyński mocno inwestuje w sponsoring sportu i obecność w tym sektorze – na wsparcie firmy może liczyć m.in. drużyna Panthers Wrocław (mistrzowie kraju w futbolu amerykańskim) oraz Tai Woffinden (trzykrotny żużlowy mistrz świata). W ostatnich dniach grono ambasadorów marki powiększyło się o nowych członków – zespół e-sportowy Tarczyński Protein Team.

Warto wspomnieć, że Tarczyński jest od dłuższego czasu sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych polskich kanałów streamingowych w internetowym serwisie Twitch – Tarczyński Studio Live. Marka potrzebowała zaledwie roku, by zbudować rozpoznawalność kanału i zgromadzić wokół transmitowanych turniejów gamingowych sporą społeczność widzów.

Nowopowstała drużyna jest efektem bliskiej współpracy firmy z agencją Cyberwolves. Zespół ma spory apetyt na sukces – jak mówią założyciele, realnym celem jest wejście do czołówki polskiego świata e-sportowego, a następnie przejście do rozgrywek w CS:GO na arenie międzynarodowej. Tarczyński umiejętnie stopniuje napięcie i nie ujawnia jeszcze nazwisk poszczególnych członków.

- W mojej ocenie e-sport to przyszłość branży marketingowej. Jako lider w naszej branży podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w ten sektor już jakiś czas temu. Teraz mogę tylko potwierdzić, że był to właściwy krok, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. Dzięki obecności w e-sporcie nie tylko możemy być bliżej nowych, młodych konsumentów, lecz także zyskujemy niesamowitą okazję do realizacji naszej misji – możemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. W rezultacie nasze wysokobiałkowe przekąski – jak chipsy mięsne czy beef jerky – cieszą się wśród graczy ogromną popularnością – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Inauguracyjnym sprawdzianem dla drużyny będą zmagania w drugiej odsłonie European Development Championships. Już 5 lutego (piątek) zawodnicy Tarczyński Protein Team zmierzą się ze swoim pierwszym rywalem – białoruską drużyną NEMIGA (numer 22 w światowym rankingu).

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764