logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

  PR 24.02.2022, przeczytano 575 razy
ilustracja

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-przedluza-umowe-sponsorska-z-triathlonista-marcelem-kozaczkiewiczem,394902,artykul.html

Wymagający rok dla młodego triathlonisty

Współpraca marki Tarczyński z Marcelem Kozaczkiewiczem rozpoczęła się już w połowie 2021 roku. Pierwszymi zawodami, w których młody sportowiec brał udział w strojach z logotypami marki, były Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie, odbywające się na przełomie lipca i sierpnia.

-    Cieszyłem się, gdy firma Tarczyński postanowiła zainwestować w moją triathlonową karierę w 2021 roku. Teraz gdy nasza umowa zostaje przedłużona na kolejny rok, radość jest jeszcze większa. Tarczyński to marka, która w swoich działaniach wspiera i promuje sport, aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Te tematy są mi bardzo bliskie i zgodne z moim własnym stylem życia, dlatego z dumą będę kontynuował swoją sportową przygodę w 2022 roku, mając u boku takiego sponsora – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista.

Sezon 2022 dla Kozaczkiewicza zapowiada się bardzo intensywnie, a przygotowania do tego wymagającego okresu sportowiec rozpoczął już jesienią. W planach ma udział m.in. w cyklu zawodów Pucharu Europy, Pucharu Polski, a najważniejszym wydarzeniem tegorocznych zmagań dla Marcela Kozaczkiewicza będą Mistrzostwa Polski na dystansie sprint, które odbędą się w ostatni weekend lipca.

Rosnące zaangażowanie Tarczyńskiego w marketing sportowy

Podejmowane przez markę Tarczyński działania obejmujące sponsoring sportowy prowadzone są w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR) i jednego z jej czterech kluczowych obszarów – AKTYWNIE. Producent białkowych przekąsek chętnie angażuje się w tego typu przedsięwzięcia, mając świadomość, że w ten sposób może promować aktywne formy spędzania czasu oraz zachęcać Polaków do racjonalnego odżywiania, wspierając przy tym swoją działalność biznesową.

Poza sponsoringiem Marcela Kozaczkiewicza Tarczyński wspiera m.in. klub Panthers Wrocław, lokalną drużynę sportową LKS Barycz Sułów, czy działania e-sportowe – Tarczyński Studio Live i zespół Tarczyński Protein Team. Angażuje się także w wydarzenia o charakterze sportowym, takie jak, chociażby charytatywny turniej Giganci Siatkówki oraz zimowy Bieg Piastów.

W listopadzie 2021 roku firma została sponsorem tytularnym Tarczyński Arena Wrocław, podpisując 6-letnią umowę opiewającą na kwotę 14 mln zł i dołączając tym samym do grona nielicznych firm komercyjnych w Polsce, które objęły sponsoringiem tego typu obiekt. Wybór stadionu na Dolnym Śląsku nie był przypadkowy – przedstawicielom Tarczyński S.A. krok ten pozwoli na bycie bliżej społeczności lokalnych, sportowców oraz kibiców będących zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami produktów marki.

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764