logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław

  PR 26.11.2021, przeczytano 1244 razy
ilustracjastrzałka

Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-s.a.-sponsorem-tytularnym-stadionu-wroclaw,393923,artykul.html

O zawarciu umowy poinformowali w trakcie konferencji prasowej prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, członkowie zarządu Tarczyński S.A. – Tomasz i Dawid Tarczyńscy oraz zarząd Stadionu Wrocław – prezes Marcin Przychodny oraz wiceprezes Marta Urbanek.

- Nie mam wątpliwości, że to wielki dzień dla Wrocławia i naszego flagowego obiektu. Stadion Wrocław zyskuje sponsora tytularnego i od teraz będzie funkcjonował jako Tarczyński Arena – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia. - Dla mnie to wyjątkowo budujące, że tak cennego partnera udało się pozyskać w trudnym, pandemicznym czasie. A po drugie – że tym partnerem jest firma stąd, związana z naszym regionem i zapewniająca wiele miejsc pracy. To firma lokalna, ale o zasięgu światowym. Bardzo dziękuję rodzinie Tarczyńskich za owocne rozmowy i jestem przekonany, że korzyść będzie obopólna.

Spełnione, rodzinne marzenie

– Sport jest w naszej rodzinie obecny od zawsze. Mój Tato grał w piłkę nożną, Mama po studiach była nauczycielką wychowania fizycznego, a ja i mój brat uprawialiśmy sport od najmłodszych lat. To właśnie dlatego nasza rodzinna firma od lat angażuje się w działania promujące sport i aktywność. Prywatnie jesteśmy też wielkimi kibicami sportu i zawsze, kiedy prywatnie lub biznesowo latamy do Stanów Zjednoczonych, z wielką przyjemnością wybieramy się na stadiony, by obejrzeć sport na żywo. To właśnie tam po raz pierwszy zobaczyliśmy, że każdy obiekt ma swojego tytularnego sponsora i naszym marzeniem było w przyszłości móc mieć nazwę marki Tarczyński w nazwie stadionu. Cieszymy się, że udało się to właśnie we Wrocławiu, który jest nam tak bliski – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.

Międzynarodowa marka z lokalnymi korzeniami

Sponsor tytularny stadionu to jedna z najpopularniejszych firm branży spożywczej w Polsce. Jej produkty dostępne są w blisko 30 krajach świata na 3 kontynentach, w tym między innymi w Niemczech, USA czy Wielkiej Brytanii.

– W tym roku obchodzimy 30-lecie naszej firmy, która dzięki ciężkiej pracy naszych rodziców, których dzisiaj z tego miejsca reprezentujemy, stała się globalną marką, znaną w blisko 30 krajach na Świecie. Sport, który od zawsze jest nam bliski nauczył nas dążenia do celu i stałego rozwoju. Sponsoring tytularny wrocławskiego stadionu jest ukoronowaniem naszej aktywności i zaangażowania we wsparcie sportu i lokalnej społeczności. Jednocześnie to dla naszej firmy istotne działanie marketingowe. Chcemy być dla ludzi i blisko ludzi oraz – podążając za naszą misją – inspirować ich do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Liczymy, że tak widoczna ekspozycja naszej marki pomoże jeszcze dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, będących naszymi obecnymi lub potencjalnymi klientami – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Nowa nazwa i branding stadionu

Umowa między Stadionem Wrocław sp. z o.o. a firmą Tarczyński S.A. została podpisana na 6 lat z możliwością jej przedłużenia. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. Przez 6 najbliższych lat Stadion Wrocław będzie nosił nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się także dotychczasowy logotyp obiektu.

– Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. Dziękuję Panu Prezesowi Jackowi Tarczyńskiemu za zaufanie. Jestem przekonany, że wydarzenia organizowane na Tarczyński Arena przyczynią się do jeszcze większej rozpoznawalności kierowanej przez niego firmy – mówi Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.

Nowy logotyp obiektu jest połączeniem dotychczasowego logotypu Stadionu Wrocław oraz marki Tarczyński. Przy jego tworzeniu uwzględniono rozpoznawalną już powszechnie kolorystykę sponsora.

Na fasadzie zostanie umieszczony nowy logotyp obiektu Tarczyński Arena. Bez zmian pozostanie natomiast wnętrze stadionu i trybuny. Podświetlana membrana zachowa swój charakter i nadal będzie świecić w wielu kolorach, w zależności od odbywających się na stadionie wydarzeń.

– Pozyskanie sponsora tytularnego w tak trudnych czasach jest niewątpliwym sukcesem. Ostatnie dwa lata dały się mocno we znaki naszej branży, dlatego chciałabym podziękować całemu zespołowi spółki Stadion Wrocław, który ciężko pracował, by Stadion nie tylko odnalazł się w nowej rzeczywistości, ale też wykonał duży krok naprzód. Naszym partnerom z firmy Tarczyński dziękuję za zaufanie i cieszę się na naszą współpracę – mówi Marta Urbanek, wiceprezes zarządu Stadionu Wrocław.

Oprócz praw do nazwy oraz brandingu nowy sponsor uzyskał także możliwość organizowania w przestrzeniach obiektu własnych przedsięwzięć sportowych czy rozrywkowych. Na stadionie znajdzie się jedno z biur sponsora tytularnego. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie można także spróbować hot-dogów z parówkami tej marki.

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764