logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo

  PR 12.08.2024, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich oraz w materiałach promujących wydarzenie, publikowanych przez Polski Związek Sumo. Dodatkowo, firma zapewni kibicom szeroki wybór swoich przekąsek, które dostarczą energii do aktywnego wspierania zawodników na arenie walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-sponsorem-mistrzostw-swiata-w-sumo,405298,artykul.html

Już za kilka tygodni Krotoszyn stanie się areną walk sumo. Do miasta przyjadą zawodnicy, trenerzy i sędziowie z całego świata. Najlepsi sportowcy powalczą o tytuły mistrzów świata w 18 kategoriach wagowych indywidualnych (w tym 10 seniorskich oraz 8 juniorskich) i turniejach drużynowych kobiet i mężczyzn. Marka Tarczyński została sponsorem tego wydarzenia jako Diamentowy Przyjaciel Sumo.

Niezmiernie cieszy fakt, że marka Tarczyński została mecenasem naszej szlachetnej sztuki walki. Następuje dynamizacja rozpoczętej wcześniej współpracy. Sumo to nie tylko dyscyplina sportu, ale życiowa droga ku doskonałości, szacunek dla drugiego człowieka, respektowanie zasad fair play na wszystkich niwach i to nas jako marki działające razem łączy. Jako człowiek sportu bardzo doceniam przedsiębiorstwa odpowiedzialne społecznie - z wizją i misją kreowania świata, takim, jakim chcemy go w przyszłości widzieć, jak najbliżej wersji idealnej - wskazuje Dariusz Rozum, Prezes Europejskiej Federacji Sumo. 

Na mocy umowy logotyp firmy pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich, materiałach promujących wydarzenie, a także na stronie internetowej Polskiego Związku Sumo, na fanpage'u związku na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ponadto, na wszystkich uczestników tego wydarzenia będzie czekać szeroki wybór przekąsek firmy Tarczyński, z flagowymi kabanosami na czele.

 - Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego cieszymy się, że lista sponsorowanych przez nas dyscyplin stale się powiększa. Wspieramy nie tylko największych jak Reprezentację Polski w piłce nożnej, ale aktywnie kibicujemy też lokalnym wydarzeniom. Cieszę się, że jako firma możemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji kolejnej wyjątkowej dyscypliny w naszym kraju i z tego, że tak wyjątkowe wydarzenia odbywa się w sąsiedztwie naszej firmy. Sumo to niezwykle widowiskowa sztuka walki, pełna zwrotów akcji. Mam nadzieję, że w podczas Mistrzostw Świata w Krotoszynie będziemy mogli podziwiać piękne walki w tej szlachetnej dyscyplinie– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Sumo to kolejna dyscyplina wspierana przez Tarczyński S.A. Producent jest również Oficjalnym Sponsorem Prezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Co więcej, kilka tygodni temu marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Firma angażuje się także w lokalne wydarzenia sportowe, wspierając m.in. turnieje Tarczyński Arena Cup. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. Z każdym rokiem lista wspieranych zawodników i dyscyplin rośnie, gdyż sport jest jednym z głównym filarów strategii CSR firmy.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764