logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców

  PR 02.09.2024, przeczytano 342 razy
ilustracjastrzałka

Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-zaprasza-do-swiata-parowkozercow,405503,artykul.html

Polacy to prawdziwi miłośnicy parówek – z badań wynika, że aż 98% ankietowanych spożywa parówki przynajmniej raz w miesiącu1. Firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami oraz smacznymi niespodziankami.

Konkurs konsumencki

Wraz z początkiem września marka Tarczyński rusza z nową odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie, inaugurując ją konkursem na swoich kanałach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek, które doskonale uzupełnią każde wspólne spotkanie. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku https://www.facebook.com/tarczynskipl dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wasza impreza zasługuje na tę wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z obchodzonym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o wszystkich, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.

Spoty

Legendarny inspektor powróci na ekrany, aby rozwikłać smakowitą zagadkę. Co stało się z zaginionymi parówkami w pociągu? Humorystyczne spoty będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Parówkowa intryga zagości również na dużym ekranie – promocyjne spoty będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.

Kto zostanie kolejnym słynnym parówkożercą?

Marka nie zwalnia tempa i konsekwentnie buduje rozpoznawalność parówek z linii Tarczyński Naturalnie wśród młodych konsumentów. Po sukcesie poprzednich kampanii z udziałem Smolastego i Julii Żugaj, firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kto tym razem przejmie rolę ambasadora Parówkożerców? Tajemnica zostanie ujawniona w Dniu Parówkożercy, czyli dokładnie 20 września – warto uważnie śledzić profile marki Tarczyński w mediach społecznościowych.

Nowa kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października.

Źródło: Tarczyński S.A.

Dodatkowe informacje:

1 ŹRÓDŁO: IPSOS, maj 2024 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764