logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki

  PR 11.06.2021, przeczytano 815 razy
ilustracjastrzałka

Tarczyński po raz kolejny rusza z potężną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów – zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tarczynski-zaskakuje-oryginalnym-spotem-reklamowym-w-najnowszej-kampanii-marki,391859,artykul.html

Oryginalna komunikacja w branży spożywczej

Barwne i humorystyczne spoty stały się już specjalnością marki. Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, który znamy z wcześniejszych reklam Tarczyńskiego. W poprzednich spotach przekąskami polskiego producenta z uznaniem delektowali się już Brytyjczycy, Niemcy i Japończycy. Tym razem bohaterami spotu zostali… francuscy muszkieterowie!

- To jedna z naszych największych i najbardziej spektakularnych kampanii. Szacujemy, że najnowszy spot przynajmniej raz zobaczy aż 80% dorosłych Polaków, a co drugi z nich obejrzy go kilkukrotnie częściej w Internecie. Ta krótka i humorystyczna produkcja realizuje nasze najważniejsze cele – umocnienie pozycji lidera w kategorii kabanosów oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o każdej porze dnia. Jestem przekonany, że spot zostanie bardzo ciepło odebrany przez konsumentów – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Mocny akcent na różnorodność oferty i okazje spożycia

Jak podają przedstawiciele firmy, tym razem jednym z założeń najnowszej kampanii jest komunikacja różnorodności wyboru pod hasłem „Kabanosy dla wszystkich, przekąski dla każdego”. W spocie – oprócz mięsnych kabanosów – pojawi się także ich innowacyjna wersja „Bez kęsa mięsa” z nowej linii Rośl-Inne. Decyzja ta podyktowana jest badaniami i obserwacjami rynku – z raportów producenta wynika bowiem, że już 41% Polaków deklaruje chęć ograniczenia ilości spożywanego mięsa.

- Będąc zdecydowanym liderem w kategorii kabanosów z 65% udziałem w rynku, konsekwentnie inwestujemy w jej rozwój – nie tylko poszerzając ofertę o innowacyjne produkty w wygodnych opakowaniach, ale także kreując nowe okazje do konsumpcji. Z dumą mogę też powiedzieć, że od dłuższego czasu notujemy aż dwucyfrową dynamikę wzrostu. Te wyniki pokazują, że Polacy doceniają nasze starania i coraz częściej sięgają po różnorodne produkty marki Tarczyński, wybierając je jako alternatywę klasycznych słonych przekąsek – podsumowuje Tomasz Tarczyński.

Dalsze wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności marki

W najnowszej kampanii firma po raz kolejny stawia na budowanie rozpoznawalności i szeroki zasięg, o czym świadczy dobór mediów i nośników przekazu. Najważniejszym narzędziem komunikacji niezmiennie pozostaje telewizja – spot będzie emitowany m.in. podczas najważniejszych transmisji z piłkarskiego turnieju – meczu otwarcia, meczu finałowego i wszystkich meczów grupowych Polaków. Zajadających się kabanosami muszkieterów zobaczymy także w kanałach digital oraz w salach kinowych, które od czasu ponownego otwarcia cieszą się coraz większą widownią.

Letnia kampania rozpoczyna się 11 czerwca. Działaniom reklamowym tradycyjnie towarzyszyć będzie zwiększona ekspozycja produktów Tarczyński w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.

Reklama została wyprodukowana przez Papaya Films na podstawie kreacji przygotowanej przez agencję Red8. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski a operatorem Michał Englert.

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764