logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi 4 Design Days po raz trzeci

   04.02.2018, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2017

W dniach 15-18 lutego 2018 r., w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach, odbędzie się III już edycja 4 Design Days – największego w tej części Europy wydarzenia rynku nieruchomości, architektury, wnętrz i wzornictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-4-design-days-po-raz-trzeci,35311,artykul.html

4Design Days to święto architektury, designu i nieruchomości. Przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe oraz deweloperzy będą dyskutować o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.

W 4 Design Days 2017 udział wzięło blisko 5 tys. gości biznesowych (w tym 300 prelegentów) oraz 20 tys. zwiedzających w weekend dni otwartych. Podczas tych 4 dni odbyły się niezwykle ciekawe dyskusje, wciągające prezentacje i wykłady, gale rozdania nagród dla branży (Property Design Awards 2016 oraz Housemarket Silesia Awards 2016), wystawy, ekspozycja ponad 250 wystawców, a ponadto teatr, kino i design. Naszym celem oraz ambicją jest, aby III edycja 4 Design Days była jeszcze lepsza i większa, zarówno pod kątem wystawców, jak i wkładu merytorycznego oraz jakości debat  i spotkań.

Tworząc 4 Design Days zależy nam na stworzeniu platformy wymiany poglądów o kierunkach, wyzwaniach i perspektywach rozwoju rynku nieruchomości, roli architektury i wzornictwa w budowaniu jakości i konkurencyjności takich inwestycji, ale również misji społecznej związanej z budowaniem tkanki miejskiej przyjaznej ludziom - piszą organizatorzy wydarzenia.

Źródło: PTWP S.A.

www.4dd.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764