logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Euro-Reklama Outdoor Expo 2008

   10.03.2008, przeczytano 1954 razy
ilustracjastrzałka
Fragment ekspozycji 2007 MTP

Na wiosnę, w dniach od 12 do 14 marca 2008, Poznań tradycyjnie już stanie się reklamową stolicą Polski, miejscem prezentacji i promocji najnowszych rozwiązań w zakresie reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-euro-reklama-outdoor-expo-2008,6943,artykul.html

Na targach OUTDOOR EXPO obecni są przede wszystkim producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz specjalistycznych mediów do druku reklamowego. Ekspozycja obejmuje ponadto nośniki outdoorowe, reklamę świetlną, systemy orientacji kierunkowej, reklamę tranzytową, ekspozytory POS oraz systemy wystawiennicze. Do Poznania przyjeżdżają także liczne media branżowe oraz sektor usług reklamowych i wystawienniczych.

Organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie spotkania branży reklamowej od kilkunastu lat cieszą się międzynarodową renomą i ogromnym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i profesjonalnych zwiedzających. Jak co roku przygotowano dla nich liczne atrakcje, obejmujące konferencje, pokazy, warsztaty oraz konkursy. Na specjalnie oznaczonych stoiskach wystawcy prezentować będą 49 rynkowych nowości z tegorocznej oferty.

Tegoroczna ekspozycja zgromadziła aż 170 wystawców z Polski, Niemiec, Czech, Francji, Słowacji i Chin. Na powierzchni ponad 8000m2 w pawilonach 3 i 3A najliczniej reprezentowane będą branża usług reklamowych oraz druk wielkoformatowy.

Poligrafia na targach OUTDOOR EXPO
Rosnące zapotrzebowanie na wielkoformatową reklamę zewnętrzną sprawia, że dostawcy rozwiązań z branży druku wielkoformatowego po raz kolejny zdominowali ekspozycję na targach Outdoor Expo. Międzynarodowe Targi Poznańskie gościć będą liderów tej branży: m.in. firmy Alma Trend, ARW Focus, Atrium, Digiprint, Hewlett-Packard, Océ, Signtech, Jet Media, Spandex, Endutex, PolKos oraz Lambda. Dla branży poligraficznej w tegorocznej edycji zaplanowana została ekspozycja specjalna pod nazwą Salon Druku Reklamowego. Urządzenia, materiały oraz usługi poligraficzne skierowane do sektora reklamowego zlokalizowane zostały w jednym miejscu, w pawilonie 3.

Konferencje, warsztaty, pokazy
W ramach targów EURO-REKLAMA Outdoor Expo 2008 odbędzie się m.in. II Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą, organizowana przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. Konferencja poświęcona będzie zagadnieniom kontroli barwy przy produkcji materiałów
reklamowych z wykorzystaniem druku cyfrowego, offsetu oraz sitodruku. Planowana jest również sesja warsztatowa, która pozwoli na praktyczne ujęcie i zademonstrowanie omawianych podczas konferencji zagadnień.
Ciekawie zapowiada się także seminarium Magia Wielkiego Formatu, poświęcone najnowszym rynkowym tendencjom w cyfrowym druku wielkoformatowym, organizowane przez firmy Hewlett-Packard oraz Digiprint.
Niekonwencjonalne pokazy zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej przygotowało wydawnictwo European Media Group, wydawca pism Visual Communication oraz Print & Publishing. Na stoisku wydawnictwa, w cyklicznych prezentacjach obejrzeć będzie można m.in. tablice diodowe, ekrany bezszwowe, lokalną sieć digital signage oraz pneumatyczne figury ekspozycyjne o niespotykanych formach i futurystycznych kształtach. Niewątpliwą atrakcją będą również nietypowe pokazy aplikacji samochodowych, połączone z elementem rywalizacji wśród publiczności.

SuperstarPOLAND 2008
W ramach targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO już po raz trzeci odbędzie się polska edycja prestiżowego konkursu dla branży POS, organizowanego przez wydawnictwo Display oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Nagrody SuperstarPOLAND 2008 przyznane zostaną za najlepsze instalacje stałe, tymczasowe i międzynarodowe, a także za najlepsze projekty, najwyższą jakość techniczną oraz najbardziej innowacyjne rozwiązania. Do tegorocznej edycji zgłosiły się m.in. firmy Wilson & Brown, ATS Display, ANVIS, Forma, Plexiform, Extend Visio oraz Ergo. Zgłoszone do konkursu ekspozytory będzie można oglądać w ramach wystawy DisplayShow.

Nagrody dla najlepszych
Także w tym roku przyznane zostaną tradycyjne nagrody dla wystawców Międzynarodowych Targów Poznańskich. Najlepsze produkty OUTDOOR EXPO 2008 wyróżnione zostaną Złotymi Medalami MTP. Nagrody Acanthus Aureus otrzymają natomiast wystawcy, których ekspozycja targowa najlepiej odzwierciedla strategię marketingową firmy. Planowane jest także przyznanie nagród specjalnych: Bomby Marketingowej TV Biznes oraz kampanii reklamowej Radia Merkury. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas Wieczoru Branżowego dla wystawców.

Szczegółowe informacje oraz program targów:
www.outdoorexpo.pl

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764