logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Festiwaldruku.pl – znamy wytyczne organizacji imprezy

  PR 08.06.2020, przeczytano 741 razy
ilustracja

Rejestracja online, poszerzenie alejek do minimum 3 metrów, zachowanie dystansu oraz używanie środków higienicznych. Wytyczne dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce właśnie zostały opublikowane. Dzięki konkretnym zaleceniom, prace nad targami mogą nabrać już realnych kształtów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-festiwaldruku.pl-%E2%80%93-znamy-wytyczne-organizacji-imprezy,387354,artykul.html

Ministerstwo Rozwoju wraz z Głównym Inspektoratem Sanitarnym opublikowało szereg wytycznych dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wszystkich uczestników targów oraz pracowników obsługujących wydarzenia, minimalizowanie ryzyka zakażenia uczestników, pracowników oraz dostawców, ograniczenie liczby osób przebywających na terenie targów w danym przedziale czasowym oraz kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

– Od samego początku EXPO XXI stosuje się do wszystkich zaleceń GISu i Sanepidu, jesteśmy więc gotowi na organizację wydarzeń w reżimie sanitarnym. Musimy nauczyć się żyć i pracować po epidemii, w nowej rzeczywistości. Rzeczywistości, która wymaga od nas jeszcze więcej pracy i dbałości o bezpieczeństwo i komfort naszych gości – mówił na łamach „OOH news” Davide Odella, Członek Zarządu w EXPO XXI Warszawa.

– Przedstawione wytyczne są zgodne z oczekiwani oczekiwaniami. Razem z EXPO XXI Warszawa bez problemu dostosujemy proces organizacji targów do nowych wymogów. Bezpieczeństwo uczestników jak zawsze będzie dla nas priorytetem. Po rozmowach z przedstawicielami wystawców i zwiedzających wiemy, że możemy liczyć na dostosowanie się do nowej rzeczywistości. Będzie brakowało uścisków, ale myślę, że ten jeden rok jakoś bez nich damy radę. A podczas kolejnej edycji jeszcze bardziej docenimy możliwość swobodnych kontaktów czy organizacji spektakularnej Gali Wieczornej – dodaje Robert Załupski, dyrektor FestiwalDruku.pl oraz FestiwalMarketingu.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

Bezpłatna rejestracja na targi startuje 1 lipca br.

  • Z wytycznymi Ministerstwa można zapoznać się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764