logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Festiwaldruku.pl – znamy wytyczne organizacji imprezy

  PR 08.06.2020, przeczytano 472 razy
ilustracja

Rejestracja online, poszerzenie alejek do minimum 3 metrów, zachowanie dystansu oraz używanie środków higienicznych. Wytyczne dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce właśnie zostały opublikowane. Dzięki konkretnym zaleceniom, prace nad targami mogą nabrać już realnych kształtów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-festiwaldruku.pl-%E2%80%93-znamy-wytyczne-organizacji-imprezy,387354,artykul.html

Ministerstwo Rozwoju wraz z Głównym Inspektoratem Sanitarnym opublikowało szereg wytycznych dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wszystkich uczestników targów oraz pracowników obsługujących wydarzenia, minimalizowanie ryzyka zakażenia uczestników, pracowników oraz dostawców, ograniczenie liczby osób przebywających na terenie targów w danym przedziale czasowym oraz kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

– Od samego początku EXPO XXI stosuje się do wszystkich zaleceń GISu i Sanepidu, jesteśmy więc gotowi na organizację wydarzeń w reżimie sanitarnym. Musimy nauczyć się żyć i pracować po epidemii, w nowej rzeczywistości. Rzeczywistości, która wymaga od nas jeszcze więcej pracy i dbałości o bezpieczeństwo i komfort naszych gości – mówił na łamach „OOH news” Davide Odella, Członek Zarządu w EXPO XXI Warszawa.

– Przedstawione wytyczne są zgodne z oczekiwani oczekiwaniami. Razem z EXPO XXI Warszawa bez problemu dostosujemy proces organizacji targów do nowych wymogów. Bezpieczeństwo uczestników jak zawsze będzie dla nas priorytetem. Po rozmowach z przedstawicielami wystawców i zwiedzających wiemy, że możemy liczyć na dostosowanie się do nowej rzeczywistości. Będzie brakowało uścisków, ale myślę, że ten jeden rok jakoś bez nich damy radę. A podczas kolejnej edycji jeszcze bardziej docenimy możliwość swobodnych kontaktów czy organizacji spektakularnej Gali Wieczornej – dodaje Robert Załupski, dyrektor FestiwalDruku.pl oraz FestiwalMarketingu.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

Bezpłatna rejestracja na targi startuje 1 lipca br.

  • Z wytycznymi Ministerstwa można zapoznać się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764