logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Gift Show Poland 2017: Zapisy

   18.05.2017, przeczytano 3503 razy
ilustracjastrzałka

Trwają zapisy na III edycję Gift Show Poland – największych targów branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-28 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, które znajduje się przy ul. Marsa 56c. Na przedsiębiorców będą czekały liczne atrakcje – wśród propozycji nie zabraknie konkursów, a także wartościowych konferencji i prezentacji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-gift-show-poland-2017%3A-zapisy,32526,artykul.html

Priorytetem dla organizatorów targów Gift Show Poland jest spełnienie oczekiwań odwiedzających, jak również wystawców. Właśnie dlatego co roku na uczestników wydarzenia czeka rzetelna dawka merytorycznej wiedzy i przygotowane specjalnie atrakcje.

Konkurs dla wystawców

Podczas tegorocznego wydarzenia, z myślą o wystawcach z kraju i zagranicy, po raz trzeci odbędzie się konkurs The Best Gift of the Year 2017. Organizatorem konkursu jest magazyn branżowy scann.R przy aktywnym współudziale Międzynarodowych Targów Polska Sp. z.o.o. oraz firmy Pol-Chin. Do udziału w konkursie może się zgłosić każda firma, która uczestniczy w wydarzeniu. Wystarczy zgłosić produkt do oznakowanego punktu na hali targowej. Dla firm, które podczas targów będą wystawcami oraz dla członków Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej udział w konkursie jest bezpłatny. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: najlepszy produkt dla każdego, najlepszy produkt do biura, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Nagrody najlepszym produktom przyznają eksperci z branży, zostanie także przyznana nagroda od publiczności.

Konferencje i prezentacje

Firmy, które nie planują uczestniczyć w wydarzeniu jako wystawca, mogą wziąć udział w licznie przygotowanych konferencjach oraz prezentacjach. Na szczególną uwagę zasługuje Prezentacja Branży Zabawkarskiej, która odbędzie się pierwszego dnia targów o godz. 12.00. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane m.in. elektroniczne roboty, drony czy lalki interaktywne.

Targi odwiedzają osoby związane z rynkiem, dlatego stanowią okazję do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Organizatorzy zapraszają biznes do odwiedzenia tegorocznych targów.

Źródło: Gift Show Poland

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764