logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi gifts exclusive coraz bliżej

   17.06.2010, przeczytano 3156 razy

Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się już niedługo - 14 i 15 września w Warszawie. Do grona wystawców dołączają kolejni przedstawiciele rynku artykułów promocyjnych. Łącznie, podczas GE, które odwiedzą przedstawiciele kilku tysięcy agencji reklamowych z całej Polski, wystawi się ich ponad 30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-gifts-exclusive-coraz-blizej,10838,artykul.html

Do zaplanowanych na połowę września targów gadżetów reklamowych gifts exclusive pozostały niespełna trzy miesiące. Organizatorzy już teraz są przekonani, że impreza odniesie sukces. Pomóc ma w tym "innowacyjna formuła oraz kompleksowa i profesjonalna organizacja", ale również samo miejsce, gdzie 14 i 15 września odbywać się będą tragi - według organizatorów Klub Space w centrum Warszawy stanowić ma gwarancję owocności kontaktów biznesowych nawiązanych podczas targów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi gifts exclusive właścicielami i przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski.

Jak zapowiadają organizatorzy, podczas targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują m.in. takie firmy branżowe, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska, Maxim, Mugserwis, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska. Do grona wystawców wciąż dołączają kolejni - chocolissimo & ChocoTelegram, Grupa Infomax, Reda Polska, Senator, Słodkie Upominki oraz Stefania - Zakład Galanterii Skórzanej.

Partnerami gifts exclusive są InPost oraz systemexpo.pl - internetowy system obsługi imprez targowych. Partnerem strategicznym targów został serwis www.giftsonline.pl, będący pierwszą w wyszukiwarko-porównywarką gadżetów reklamowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły natomiast: miesięcznik „OOH magazine” oraz portale branżowe promomagazine.pl i marketingowiec.pl, a także Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która podczas imprezy planuje promocję i rekrutację nowych członków PIAP.

Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl, Marketingowiec.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będą również działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski oraz szeroko zakrojona kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie wykorzystane zostaną, m.in. billboardy mobilne.

Organizator Gifts Exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.

Źródło: giftsonline.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764