Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się już niedługo - 14 i 15 września w Warszawie. Do grona wystawców dołączają kolejni przedstawiciele rynku artykułów promocyjnych. Łącznie, podczas GE, które odwiedzą przedstawiciele kilku tysięcy agencji reklamowych z całej Polski, wystawi się ich ponad 30.
Do zaplanowanych na połowę września targów gadżetów reklamowych gifts exclusive pozostały niespełna trzy miesiące. Organizatorzy już teraz są przekonani, że impreza odniesie sukces. Pomóc ma w tym "innowacyjna formuła oraz kompleksowa i profesjonalna organizacja", ale również samo miejsce, gdzie 14 i 15 września odbywać się będą tragi - według organizatorów Klub Space w centrum Warszawy stanowić ma gwarancję owocności kontaktów biznesowych nawiązanych podczas targów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi gifts exclusive właścicielami i przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski.
Jak zapowiadają organizatorzy, podczas targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują m.in. takie firmy branżowe, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska, Maxim, Mugserwis, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska. Do grona wystawców wciąż dołączają kolejni - chocolissimo & ChocoTelegram, Grupa Infomax, Reda Polska, Senator, Słodkie Upominki oraz Stefania - Zakład Galanterii Skórzanej.
Partnerami gifts exclusive są InPost oraz systemexpo.pl - internetowy system obsługi imprez targowych. Partnerem strategicznym targów został serwis www.giftsonline.pl, będący pierwszą w wyszukiwarko-porównywarką gadżetów reklamowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły natomiast: miesięcznik „OOH magazine” oraz portale branżowe promomagazine.pl i marketingowiec.pl, a także Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która podczas imprezy planuje promocję i rekrutację nowych członków PIAP.
Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl, Marketingowiec.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będą również działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski oraz szeroko zakrojona kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie wykorzystane zostaną, m.in. billboardy mobilne.
Organizator Gifts Exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.
Źródło: giftsonline.pl