logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi gifts exclusive coraz bliżej

   17.06.2010, przeczytano 3158 razy

Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się już niedługo - 14 i 15 września w Warszawie. Do grona wystawców dołączają kolejni przedstawiciele rynku artykułów promocyjnych. Łącznie, podczas GE, które odwiedzą przedstawiciele kilku tysięcy agencji reklamowych z całej Polski, wystawi się ich ponad 30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-gifts-exclusive-coraz-blizej,10838,artykul.html

Do zaplanowanych na połowę września targów gadżetów reklamowych gifts exclusive pozostały niespełna trzy miesiące. Organizatorzy już teraz są przekonani, że impreza odniesie sukces. Pomóc ma w tym "innowacyjna formuła oraz kompleksowa i profesjonalna organizacja", ale również samo miejsce, gdzie 14 i 15 września odbywać się będą tragi - według organizatorów Klub Space w centrum Warszawy stanowić ma gwarancję owocności kontaktów biznesowych nawiązanych podczas targów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi gifts exclusive właścicielami i przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski.

Jak zapowiadają organizatorzy, podczas targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują m.in. takie firmy branżowe, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska, Maxim, Mugserwis, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska. Do grona wystawców wciąż dołączają kolejni - chocolissimo & ChocoTelegram, Grupa Infomax, Reda Polska, Senator, Słodkie Upominki oraz Stefania - Zakład Galanterii Skórzanej.

Partnerami gifts exclusive są InPost oraz systemexpo.pl - internetowy system obsługi imprez targowych. Partnerem strategicznym targów został serwis www.giftsonline.pl, będący pierwszą w wyszukiwarko-porównywarką gadżetów reklamowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły natomiast: miesięcznik „OOH magazine” oraz portale branżowe promomagazine.pl i marketingowiec.pl, a także Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która podczas imprezy planuje promocję i rekrutację nowych członków PIAP.

Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl, Marketingowiec.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będą również działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski oraz szeroko zakrojona kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie wykorzystane zostaną, m.in. billboardy mobilne.

Organizator Gifts Exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.

Źródło: giftsonline.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764