logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Glass: Plotery Handtop i Epson na stoisku Api.pl

  PR 11.11.2016, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Głównym tematem ekspozycji API.PL będzie wykorzystanie druku UV i druku ekosolwentowego do zdobienia wnętrz czyli zastosowanie personalizowanych elementów na szkle, płytach mdf, ceramice oraz tapet przy projektowaniu kuchni, łazienek, mebli…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-glass%3A-plotery-handtop-i-epson-na-stoisku-api.pl,30507,artykul.html

Na stoisku będzie można na żywo przetestować hybrydowy ploter UV HANDTOP 1600UV HK4 dający największą na rynku elastyczność w zakresie doboru mediów do druku. Jego hybrydowa budowa umożliwia zadruk z roli na rolę oraz mediów sztywnych o wysokości do 5 cm. Użycie lamp LED do utrwalania poszerza zakres mediów o wrażliwe na temperaturę, z którymi mogą występować problemy w przypadku utrwalania za pomocą lamp rtęciowych. Zastosowanie głowic Kyocera zapewnia szybki oraz wysokiej jakości wydruk. Połączenie tych wszystkich możliwości plasuje ploter HT1600UV HK4 w czołówce urządzeń UV na świecie.

EPSON SureColor SC-S80610 - nowość na rynku druku ekosolwentowego to druga atrakcja na stoisku API.PL. Nowa generacja urządzeń ekosolwentowych firmy EPSON to niebywała jakość wydruków w niskich cenach eksploatacyjnych. W przypadku tych targów będziemy w szczególności prezentować druk fototapet, canvasów oraz folii.

Prezentacja API.PL na targach Glass jest skierowana nie tylko do firm z branży szklarskiej, ale również dla tych, którzy na tych targach szukają inspiracji w zakresie wykorzystania personalizowanych wydruków do zdobienia wnętrz. Warto również wspomnieć, że obydwa prezentowane plotery zostały niedawno docenione przez jury Festiwalu Druku i nagrodzone Złotymi Medalami za innowacyjność oraz całościową ofertę gwarancyjno-serwisową.”  -  Mariusz Wasiak, Marketing Manager w firmie API.PL.

Zapraszamy na stoisko API.PL od 16 do 19 listopada do Poznania - Hala 7A, Stoisko 32.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764