logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Komputer Expo 2003 już za nami

DariaKostera  PR 29.01.2003, przeczytano 2253 razy

Odbywające się w dniach 21-24.01.2003 Narodowe Targi Teleinformatyczne KOMPUTER EXPO 2003 po raz kolejny przyciągnęły rzeszę osób zainteresowanych nowościami branżowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-komputer-expo-2003-juz-za-nami,1445,artykul.html

Niestety sama wielkość targów każdego roku zmniejsza się. Mimo nowej plenerii, mimo nowych akcji promocyjnych ilość wystawców wciąż spada. Zbyt wysokie koszty wystawiennicze oraz ogólna recesja na rynku IT nie zniechęciły jednak tomaszowskiego sklepu internetowego http:/www.agawa.pl. Mimo niewielkiego stoiska, jak co roku firmę Agawa.pl odwiedziło naprawdę dużo osób. Zainteresowanie głównie skupiało się wokół dwu nowych specjalistycznych maszyn do regeneracji kartridży do drukarek atramentowych oraz wokół konkursu organizowanego corocznie na targach.
Reprezentanci różnych firm wyjątkowo zaciekawieni byli nową ofertą, jaka zaprezentowana została właśnie na tegorocznych targach. MS 45 - urządzenie do napełniania kartridży do drukarek marki Hewlett Packard 51640/51645/C 6615 oraz Steam Generator- urządzenie niezbędne przy udrażnianiu kartridży do wszystkich modeli drukarek atramentowych weszły na rynek polski właśnie w okresie trwania targów Komputer Expo 2003.
Młodsi natomiast goście spotkań targowych, aczkolwiek nie tylko oni, aktywnie uczestniczyli w konkursie, w którym nagrodami były:

  • zaproszenie na weekend w Hotelu w centrum Krakowa
  • zestawy humorystyczne DOBRY HUMOR
  • kalendarze na 2003 rok oraz jako nagroda główna - pamięć zewnętrzna PEN DRIVE 32 MB.
    Każdego dnia o godzinie 15:00 odbywało się losowanie, w wyniku którego kilkanaście osób wygrało albo pobyt w komfortowym hotelu, albo zestawy czasopism Dobry Humor lub też kalendarz firmowy sklepu internetowego www.agawa.pl.
    Losowanie nagrody głównej odbyło się w dniu 28.01.2003-wtorek, a zwycięzcą została Pani Kinga Krysińska.
    Ponadto po raz pierwszy firma Agawa.pl zorganizowała spotkanie informacyjne, które odbyło się w trzecim dniu targowym w sali B2. Ze względu na dość duże zainteresowanie tematyką regeneracji kartridży do drukarek atramentowych oraz laserowych, w przyszłym roku tomaszowska firma już teraz deklaruje się, iż przygotuje jeszcze bardziej specjalistyczne, dla większej ilości uczestników szkolenie z tejże dziedziny. O tym jednak już w przyszłym roku.


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz
    avatar użytkownika
    ,

    wszystko w porządku ale myślę że "w nowej plenerii" znaczy "w nowej scenerii", bo co innego miałoby to znaczyć?
    pozdrawiam
    Zbignief

    Najnowsze w tym dziale

    Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
    Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
    SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
    Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
    Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
    Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
    Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
    Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
    Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
    Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764