logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Książki i Mediów Vivelo z Ego PR

  PR 27.02.2023, przeczytano 980 razy

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-ksiazki-i-mediow-vivelo-z-ego-pr,399109,artykul.html

Agnieszka Majewska-Kunat Public Relations zajmuje się od 2004 roku, w tym czasie prowadziła komunikację dla kilkudziesięciu firm jako dyrektor PR, doradca medialny, rzecznik prasowy oraz konsultant PR. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, media relations oraz CSR, jest również trenerem biznesu. Kontrakt został pozyskany dzięki rekomendacjom.

Jak mówi Irma Tomaszewska, Dyrektor Generalna Targów: - Szykujemy jedyne w swoim wydarzenie, na którym połączymy pasjonatów książki tradycyjnej z wielbicielami nowych technologii audio i video. W dniach 18-21 maja, na największym stadionie w Polsce, spodziewamy się ponad 400 wystawców. Planujemy stworzyć nie tylko unikalną przestrzeń targową ale także nowatorskie forum dyskusyjne dla przedstawicieli branży (wydawców, pisarzy, tłumaczy), czytelników, jak również influencerów. Tak duże wydarzenie branży wydawniczej wymaga długoterminowej, zintegrowanej komunikacji, aby efektywnie dotrzeć z informacją do wszystkich potencjalnie zainteresowanych. Jestem przekonana, że wybraliśmy odpowiedniego partnera do tych działań.

Organizatorem Targów jest TIME SA, do której należą stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Eska Rock, VOX FM, SuperNova), gazeta codzienna „Super Express”, a także magazyny o tematyce architektonicznej  i budowlanej, w tym miesięcznik „Murator”, portale internetowe (m.in. Poradnikzdrowie.pl, Mjakmama24.pl, Urządzamy.pl), jak również wydawnictwo Harde. Strategia grupy ukierunkowana jest na rozwój projektów internetowych oraz e-commerce.

Źródło: EGO PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764