logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Outdoor&Media Expo w styczniu 2008 w Warszawie

  PR 27.09.2007, przeczytano 1112 razy

I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO odbędą się w dniach 23 – 26 stycznia 2008r. na terenie kompleksu wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie. Targom towarzyszyć będzie szereg niezwykle interesujących wydarzeń, min. konferencja FUTURE, ekspozycja FUTURE CITY oraz specjalna wystawa ACT Responsible organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-outdoorandmedia-expo-w-styczniu-2008-w-warszawie,6135,artykul.html

Organizatorem Targów jest firma Best Media, a patronuje im IAA i Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO to wydarzenie targowe organizowane z myślą o firmach działających w branży reklamy out-of-home oraz poligrafii reklamowej. Szczegółowy zakres tematyczny Targów obejmuje min.: outdoor & indoor, reklama tranzytowa, ambient media & guerliia marketing, reklama wielkoformatowa, konstrukcje reklamowe, druk wielkoformatowy, materiały i maszyny do produkcji reklam, reklamę w miejscu sprzedaży. Organizatorzy przewidują, że na 10 000 m2 powierzchni wystawienniczej zaprezentuje się ponad 250 firm z Polski i Europy. Spodziewanych jest ponad 5000 gości z kraju i zagranicy.

Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO to więcej niż impreza wystawiennicza. Organizatorzy zaplanowali szereg ciekawych wydarzeń towarzyszących. Niezwykle interesująco zapowiada się konferencja FUTURE, poświęcona przyszłości reklamy zewnętrznej, na której w roli prelegentów pojawią się przedstawiciele czołowych światowych i europejskich firm reklamy zewnętrznej. Konferencję wzbogaci wyjątkowa ekspozycja nowoczesnych rozwiązań reklamowych pt. FUTURE CITY.
- Uważamy, że zarówno same targi jaki i konferencja Future, przyczynią się jeszcze bardziej do zrozumienia wartości i znaczenia reklamy zewnętrznej w Polsce. Dlatego zaangażowanie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej we współpracę przy organizacji obu imprez jest oczywiste - mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ, która objęła patronat nad konferencją i nad całymi Targami.

Równie interesująco zapowiada się organizowana w ramach współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, niezwykła wystawa „ACT Responsilbe - Advertising Community Together”, prezentująca światowy dorobek kreatywny w dziedzinie reklamy wspierającej odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa przez siedem lat swojego istnienia odwiedziła wiele miast na wszystkich kontynentach, min. Cannes, Davos, Paryż, Nowy Jork, Ateny, Londyn, Mediolan, Santiago de Chile, Brukselę a nawet dotarła do Ammanu i Dubaju.

Organizator Targów, firma Best Media, wszelkie informacje na temat imprezy wystawienniczej oraz towarzyszących jej wydarzeń jak również program konferencji Future zaprezentuje 04 października na spotkaniu Rady Programowej oraz na oficjalnej stronie Targów www.ome.com.pl. Za promocję Targów i kontakty z mediami odpowiada firma Novo Marketing House.

Źródło: Best Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764