I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO odbędą się w dniach 23 – 26 stycznia 2008r. na terenie kompleksu wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie. Targom towarzyszyć będzie szereg niezwykle interesujących wydarzeń, min. konferencja FUTURE, ekspozycja FUTURE CITY oraz specjalna wystawa ACT Responsible organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA).
Organizatorem Targów jest firma Best Media, a patronuje im IAA i Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).
I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO to wydarzenie targowe organizowane z myślą o firmach działających w branży reklamy out-of-home oraz poligrafii reklamowej. Szczegółowy zakres tematyczny Targów obejmuje min.: outdoor & indoor, reklama tranzytowa, ambient media & guerliia marketing, reklama wielkoformatowa, konstrukcje reklamowe, druk wielkoformatowy, materiały i maszyny do produkcji reklam, reklamę w miejscu sprzedaży. Organizatorzy przewidują, że na 10 000 m2 powierzchni wystawienniczej zaprezentuje się ponad 250 firm z Polski i Europy. Spodziewanych jest ponad 5000 gości z kraju i zagranicy.
Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO to więcej niż impreza wystawiennicza. Organizatorzy zaplanowali szereg ciekawych wydarzeń towarzyszących. Niezwykle interesująco zapowiada się konferencja FUTURE, poświęcona przyszłości reklamy zewnętrznej, na której w roli prelegentów pojawią się przedstawiciele czołowych światowych i europejskich firm reklamy zewnętrznej. Konferencję wzbogaci wyjątkowa ekspozycja nowoczesnych rozwiązań reklamowych pt. FUTURE CITY.
- Uważamy, że zarówno same targi jaki i konferencja Future, przyczynią się jeszcze bardziej do zrozumienia wartości i znaczenia reklamy zewnętrznej w Polsce. Dlatego zaangażowanie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej we współpracę przy organizacji obu imprez jest oczywiste - mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ, która objęła patronat nad konferencją i nad całymi Targami.
Równie interesująco zapowiada się organizowana w ramach współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, niezwykła wystawa „ACT Responsilbe - Advertising Community Together”, prezentująca światowy dorobek kreatywny w dziedzinie reklamy wspierającej odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa przez siedem lat swojego istnienia odwiedziła wiele miast na wszystkich kontynentach, min. Cannes, Davos, Paryż, Nowy Jork, Ateny, Londyn, Mediolan, Santiago de Chile, Brukselę a nawet dotarła do Ammanu i Dubaju.
Organizator Targów, firma Best Media, wszelkie informacje na temat imprezy wystawienniczej oraz towarzyszących jej wydarzeń jak również program konferencji Future zaprezentuje 04 października na spotkaniu Rady Programowej oraz na oficjalnej stronie Targów www.ome.com.pl. Za promocję Targów i kontakty z mediami odpowiada firma Novo Marketing House.
Źródło: Best Media