logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

   08.09.2020, przeczytano 1539 razy
ilustracja

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-packaging-innovations-%E2%80%93-bezpieczny-powrot-do-gry,388372,artykul.html

Będzie opłacalnie

Negatywne skutki pandemii odczuły wszystkie branże przemysłowe, w tym również producenci i dystrybutorzy opakowań. W zaledwie kilka miesięcy zmieniły się nawyki konsumentów, które z pewnością dla jednych są szansą, dla drugich zagrożeniem. Lockdawn oraz okres wakacji w większości firm był czasem stagnacji. Nie można jednak dłużej czekać. Pora odmrozić biznes i zacząć działać.

Sytuacja na świecie spowodowała wiele strat, ale stworzyła również nowe okazje, które część firm z sukcesem wykorzystuje. Na znaczeniu zyskał eksport krajowych opakowań, ponieważ przedsiębiorstwa utraciły dopływ opakowań z Chin, Niemiec, Czech czy Słowacji.  Rodzime firmy coraz częściej przejmują krajowe kontrakty realizowane przez zagranicznych producentów. Pomimo iż dane dotyczące importu są mniej optymistyczne niż eksportu, to można zaryzykować stwierdzenie, że sytuacja powoli wraca do normy.

Wielu przedsiębiorców nie może sobie pozwolić na dalszy przestój. Udział w Targach Packaging Innovations jest doskonałą okazją do odbudowania pozycji na rynku. Targi dają szansę nawiązania cennych kontaktów, które szczególnie teraz są na wagę złota. Wiele firm szuka sposobu na zaprezentowanie swojej oferty i szybkie znalezienie klientów. Nie jest to łatwe, ponieważ spotkania biznesowe napotykają na utrudnienia. Częsty powód to brak właściwej przestrzeni, która spełniałaby warunki zgodne z obostrzeniami sanitarnymi. Targi wychodzą z pomocą, ponieważ obiekty tj. EXPO XXI Warszawa spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pracownik delegowany na wydarzenie w bezpiecznym, sprawdzonym miejscu, może odbyć wiele spotkań. Zamiast kilku niepewnych delegacji, które generują koszty, wystarczy jedno spotkanie w dostosowanym do tego miejscu.

Na rynku przetrwają firmy, które szybko odpowiedzą na potrzeby konsumentów, właściwie wykorzystają czas i wyróżnią się spośród konkurencji. Targi Packaging Innovations to dla nich duża szansa na zdobycie rozgłosu i idealna przestrzeń do zaprezentowania nowych rozwiązań.

ilustracjastrzałka

Będzie intensywnie

Szeroka oferta wystawców i ciekawy program szkoleń i warsztatów. Na Targach Packaging Innovations nie sposób się nudzić. Wszyscy mają potrzebę wyjścia z domu i zrobienia przysłowiowego „kroku naprzód”. Targi Packaging Innovations stwarzają bezpieczne ku temu warunki. Udział zapowiedziały firmy oferujące opakowania i etykiety dla branży m.in. kosmetycznej, spożywczej, farmaceutycznej czy chemicznej. Prezentowane będą m.in. opakowania kartonowe, termoformowane, typu doypack, ekologiczne rPETY oraz etykiety termokurczliwe, papierowe i foliowe. Tegoroczne wydarzenie z pewnością będzie inne, ale nie oznacza to, że będzie mniej korzystne dla uczestników. Wszyscy jesteśmy już spragnieni spotkań i normalności. Musimy się pogodzić z rzeczywistością i nauczyć żyć w zmienionych realiach. Najbliższe miesiące mogą być trudne, ale dzięki współpracy branża opakowań ma szansę powrócić na właściwe tory. Targi Packaging Innovations z pewnością wskażą ku temu drogę.

ilustracjastrzałka

Będzie bezpiecznie – nowe zasady udziału

Zespół Targów Packaging Innovations zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego i w porozumieniu z Polską Izbą Przemysłu Targowego opracował szczegółowe zasady bezpieczeństwa. Przy wejściu wprowadzony zostanie obowiązkowy, każdorazowy pomiar temperatury. W tym roku bilety dostępne będą online. Osoby, które nie zdążą się zarejestrować, będą mogły zakupić bilet na miejscu dokonując logowania przy specjalnych monitorach postawionych w lobby. Wystarczy zarejestrować się na stronie, wypełnić ankietę epidemiologiczną, a w dniu targów bezdotykowo zeskanować pobrany bilet. Obowiązkowa elektroniczna rejestracja i system automatycznego zliczania wchodzących i wychodzących nie powinien znacząco wpłynąć na czas oczekiwania na wejście na targi. Strefa w lobby zostanie tak zorganizowana, aby zminimalizować liczbę osób przebywających w jednym miejscu. Wystawcy przed podjęciem działań handlowych będę zobligowani do dezynfekcji rąk lub nałożenia rękawiczek ochronnych. Obsługa zadba o regularną dezynfekcję często dotykanych elementów infrastruktury tj.: poręczy, guzików w windach, klamek, elementów stoisk. Na targach obowiązywać będzie dystans społeczny, nakaz noszenia maseczek lub przyłbic. Organizatorzy umożliwią ich zakup na miejscu. Na uwagę zasługuje wentylacja obiektu w 100% wymieniająca powietrze na świeże. Pracownicy obiektu regularnie czyszczą filtry w centrach wentylacyjnych specjalnymi środkami biobójczymi. W przestrzeniach wspólnych staną dezynfekatory. Po wielu tygodniach intensywnych przygotowań do organizacji targów w nowych warunkach sanitarnych możemy powiedzieć, że jesteśmy gotowi na przyjęcie gości w EXPO XXI Warszawa. – mówi Ewa Woch Wiceprezes Targów w Krakowie - wyłączny organizator Targów Packaging Innovations.

ilustracjastrzałka

Będzie zgodnie z przepisami

6 czerwca branża targowa została odmrożona i od tego czasu możliwe jest organizacja m.in. targów. 24 lipca weszło w życie rozporządzenie ministerialne znoszące kolejne obostrzenia. Zgodnie z ustawą na targach, kongresach, konferencjach będzie mogła przebywać 1 osoba na 2,5 m2. Zostanie również zmniejszony dystans społeczny między gośćmi – z 2 do 1,5m. Oznacza to, że liczba uczestników Targów Packaging Innovations może być podobna jak w latach ubiegłych.

Odwiedzając targi, nie ryzykujemy bardziej, niż wychodząc na kolację do restauracji, czy kawę do kawiarni. Życie społeczno-kulturalne wróciło do normy. Chodzimy na spacery do parku, odpoczywamy na plażach i górskich szlakach. Spotykamy się z rodzinami i przyjaciółmi. Najwyższy czas, aby odmrozić również życie zawodowe tym bardziej, że branża opakowań stoi przed ogromnymi wyzwaniami.

  • Zapraszamy, 24-25 września 2020, EXPO XXI Warszawa
  • Zasady bezpieczeństwa na Targach Packaging Innovations dostępne są TUTAJ
  • Rejestracja na targi TUTAJ

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764