logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

   08.09.2020, przeczytano 406 razy
ilustracja

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-packaging-innovations-%E2%80%93-bezpieczny-powrot-do-gry,388372,artykul.html

Będzie opłacalnie

Negatywne skutki pandemii odczuły wszystkie branże przemysłowe, w tym również producenci i dystrybutorzy opakowań. W zaledwie kilka miesięcy zmieniły się nawyki konsumentów, które z pewnością dla jednych są szansą, dla drugich zagrożeniem. Lockdawn oraz okres wakacji w większości firm był czasem stagnacji. Nie można jednak dłużej czekać. Pora odmrozić biznes i zacząć działać.

Sytuacja na świecie spowodowała wiele strat, ale stworzyła również nowe okazje, które część firm z sukcesem wykorzystuje. Na znaczeniu zyskał eksport krajowych opakowań, ponieważ przedsiębiorstwa utraciły dopływ opakowań z Chin, Niemiec, Czech czy Słowacji.  Rodzime firmy coraz częściej przejmują krajowe kontrakty realizowane przez zagranicznych producentów. Pomimo iż dane dotyczące importu są mniej optymistyczne niż eksportu, to można zaryzykować stwierdzenie, że sytuacja powoli wraca do normy.

Wielu przedsiębiorców nie może sobie pozwolić na dalszy przestój. Udział w Targach Packaging Innovations jest doskonałą okazją do odbudowania pozycji na rynku. Targi dają szansę nawiązania cennych kontaktów, które szczególnie teraz są na wagę złota. Wiele firm szuka sposobu na zaprezentowanie swojej oferty i szybkie znalezienie klientów. Nie jest to łatwe, ponieważ spotkania biznesowe napotykają na utrudnienia. Częsty powód to brak właściwej przestrzeni, która spełniałaby warunki zgodne z obostrzeniami sanitarnymi. Targi wychodzą z pomocą, ponieważ obiekty tj. EXPO XXI Warszawa spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pracownik delegowany na wydarzenie w bezpiecznym, sprawdzonym miejscu, może odbyć wiele spotkań. Zamiast kilku niepewnych delegacji, które generują koszty, wystarczy jedno spotkanie w dostosowanym do tego miejscu.

Na rynku przetrwają firmy, które szybko odpowiedzą na potrzeby konsumentów, właściwie wykorzystają czas i wyróżnią się spośród konkurencji. Targi Packaging Innovations to dla nich duża szansa na zdobycie rozgłosu i idealna przestrzeń do zaprezentowania nowych rozwiązań.

ilustracjastrzałka

Będzie intensywnie

Szeroka oferta wystawców i ciekawy program szkoleń i warsztatów. Na Targach Packaging Innovations nie sposób się nudzić. Wszyscy mają potrzebę wyjścia z domu i zrobienia przysłowiowego „kroku naprzód”. Targi Packaging Innovations stwarzają bezpieczne ku temu warunki. Udział zapowiedziały firmy oferujące opakowania i etykiety dla branży m.in. kosmetycznej, spożywczej, farmaceutycznej czy chemicznej. Prezentowane będą m.in. opakowania kartonowe, termoformowane, typu doypack, ekologiczne rPETY oraz etykiety termokurczliwe, papierowe i foliowe. Tegoroczne wydarzenie z pewnością będzie inne, ale nie oznacza to, że będzie mniej korzystne dla uczestników. Wszyscy jesteśmy już spragnieni spotkań i normalności. Musimy się pogodzić z rzeczywistością i nauczyć żyć w zmienionych realiach. Najbliższe miesiące mogą być trudne, ale dzięki współpracy branża opakowań ma szansę powrócić na właściwe tory. Targi Packaging Innovations z pewnością wskażą ku temu drogę.

ilustracjastrzałka

Będzie bezpiecznie – nowe zasady udziału

Zespół Targów Packaging Innovations zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego i w porozumieniu z Polską Izbą Przemysłu Targowego opracował szczegółowe zasady bezpieczeństwa. Przy wejściu wprowadzony zostanie obowiązkowy, każdorazowy pomiar temperatury. W tym roku bilety dostępne będą online. Osoby, które nie zdążą się zarejestrować, będą mogły zakupić bilet na miejscu dokonując logowania przy specjalnych monitorach postawionych w lobby. Wystarczy zarejestrować się na stronie, wypełnić ankietę epidemiologiczną, a w dniu targów bezdotykowo zeskanować pobrany bilet. Obowiązkowa elektroniczna rejestracja i system automatycznego zliczania wchodzących i wychodzących nie powinien znacząco wpłynąć na czas oczekiwania na wejście na targi. Strefa w lobby zostanie tak zorganizowana, aby zminimalizować liczbę osób przebywających w jednym miejscu. Wystawcy przed podjęciem działań handlowych będę zobligowani do dezynfekcji rąk lub nałożenia rękawiczek ochronnych. Obsługa zadba o regularną dezynfekcję często dotykanych elementów infrastruktury tj.: poręczy, guzików w windach, klamek, elementów stoisk. Na targach obowiązywać będzie dystans społeczny, nakaz noszenia maseczek lub przyłbic. Organizatorzy umożliwią ich zakup na miejscu. Na uwagę zasługuje wentylacja obiektu w 100% wymieniająca powietrze na świeże. Pracownicy obiektu regularnie czyszczą filtry w centrach wentylacyjnych specjalnymi środkami biobójczymi. W przestrzeniach wspólnych staną dezynfekatory. Po wielu tygodniach intensywnych przygotowań do organizacji targów w nowych warunkach sanitarnych możemy powiedzieć, że jesteśmy gotowi na przyjęcie gości w EXPO XXI Warszawa. – mówi Ewa Woch Wiceprezes Targów w Krakowie - wyłączny organizator Targów Packaging Innovations.

ilustracjastrzałka

Będzie zgodnie z przepisami

6 czerwca branża targowa została odmrożona i od tego czasu możliwe jest organizacja m.in. targów. 24 lipca weszło w życie rozporządzenie ministerialne znoszące kolejne obostrzenia. Zgodnie z ustawą na targach, kongresach, konferencjach będzie mogła przebywać 1 osoba na 2,5 m2. Zostanie również zmniejszony dystans społeczny między gośćmi – z 2 do 1,5m. Oznacza to, że liczba uczestników Targów Packaging Innovations może być podobna jak w latach ubiegłych.

Odwiedzając targi, nie ryzykujemy bardziej, niż wychodząc na kolację do restauracji, czy kawę do kawiarni. Życie społeczno-kulturalne wróciło do normy. Chodzimy na spacery do parku, odpoczywamy na plażach i górskich szlakach. Spotykamy się z rodzinami i przyjaciółmi. Najwyższy czas, aby odmrozić również życie zawodowe tym bardziej, że branża opakowań stoi przed ogromnymi wyzwaniami.

  • Zapraszamy, 24-25 września 2020, EXPO XXI Warszawa
  • Zasady bezpieczeństwa na Targach Packaging Innovations dostępne są TUTAJ
  • Rejestracja na targi TUTAJ

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekologia zdominowała rynek opakowań
Na rynku pojawia się coraz więcej biodegradowalnych i kompostowalnych opakowań. Producenci w ten sposób chcą nadążyć za modą na ekologię. – Pomimo tego w ciągu najbliższych kilku lat plastik nie zniknie całkowicie z rynku opakowań. Wygoda jego użytkowania przewyższa na razie aspekty ekologiczne – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora w Polskiej Izbie...
Grafmasz poszerza ofertę stołów do oprawy twardej
W 2020 roku Grafmasz uruchomił produkcję kaszerówek oraz stołów do oprawy twardej. Pierwsze urządzenia zostały zaprezentowane podczas targów RemaDays w lutym br. i spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pomimo niesprzyjających warunków podczas pandemii firma dostarczyła  kilkanaście  zestawów do polskich drukarń oraz...
Karton Cupforma Natura podstawą proekologicznych opakowań na płatki Fazer
W maju br. fiński koncern spożywczy Fazer wprowadził na rynek nowe wersje swoich przekąsek owsianych – Fazer Aito i Fazer Yosa, oferowanych w proekologicznych opakowaniach, bazujących na kartonie Stora Enso Cupforma Natura. Jak zapewnia jego producent, ilość plastiku niezbędnego do wykonania kubków na snacki została dzięki temu zredukowana o ponad 50%, a same opakowania stały...
Sun Chemical, wraz ze swoją spółką macierzystą DIC Corporation, podpisał strategiczne porozumienie z firmą DuPont, którego nadrzędnym celem jest rozszerzenie globalnej sprzedaży modułów odgazowujących do uzdatniania wody. Na jego podstawie DuPont uzyskał od DIC wyłączność na sprzedaż oferowanych przez drugie z wymienionych przedsiębiorstw modułów odgazowujących,...
Rapida 76 z modułem do cold stampingu w drukarnia Mellow
„Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764