logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Packaging Innovations łączą siły z Festiwalemmarketingu.pl & Festiwalemdruku.pl

   08.02.2021, przeczytano 1063 razy
ilustracja

Targi w Krakowie – jeden z największych organizatorów targów w Polsce oraz OOH magazine – organizator FestiwalMarketingu.pl, największych targów branży reklamowo-poligraficznej zorganizowanych w II połowie 2020 roku, lider w sektorze prasy branżowej poświęconej szeroko pojętej reklamie łączą siły, aby wspólnie przygotować największe w Polsce wydarzenie dla działów sprzedaży i marketingu. Współpraca dwóch dużych graczy na rynku eventowym zaowocuje połączeniem 13. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl  i towarzyszącymi mu wydarzeniami dodatkowymi. Imprezy odbędą się w dniach 15-16 września 2021 roku w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-packaging-innovations-lacza-sily-z-festiwalemmarketingu.pl-and-festiwalemdruku.pl,390142,artykul.html

Takiego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Będzie to największy event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, pracownikami działu zakupów i technologami. Udział w targach będzie fantastyczną okazją do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji. Granica pomiędzy rolą sprzedawcy a marketingowca powoli się zaciera. Wynika to z wyzwań, przed którymi stoi branża. Rosnąca konkurencja, presja czasu, nowe kanały dotarcia – wszystko to sprawia, że nawet na moment nie można pozostać w tyle. Aktualnie handlowiec musi być skutecznym negocjatorem i posiadać szeroką wiedzę z zakresu Public Relations. Nadchodzące wydarzenia dadzą odpowiedź, jak skutecznie łączyć te role, jakich wyborów dokonywać, aby czerpać jak największe zyski. Tematami przewodnimi będzie ekologia oraz e-commerce.

Początkowo Targi Packaging Innovations planowane były na czerwiec.

- Nie ukrywamy, że na decyzję o zmianie daty miały wpływ rozmowy z naszym Partnerem. Jak szybko się okazało mamy podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.

- Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów  – dodaje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine. 

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764