logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Packaging Innovations w dobrej formie: Podsumowanie

   29.09.2020, przeczytano 446 razy
ilustracja

Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-packaging-innovations-w-dobrej-formie%3A-podsumowanie,388590,artykul.html

Miniona edycja była mniejsza, ale równie korzystna dla uczestników, jak dotychczasowe spotkania. Wystawcy nie kryli zaskoczenia frekwencją. Podkreślali, że ich stoiska odwiedzili klienci, którzy mieli konkretne pytania i byli zainteresowani oferowanymi produktami i usługami. Na uwagę zasługuje atmosfera towarzysząca targom. Powitania były inne niż zawsze, mniej wylewne w gestach, ale szczere i prawdziwe. Dało się odczuć, że każdy jest bardzo spragniony spotkań i czerpie przyjemność z każdej rozmowy.

ilustracjastrzałka

Zarówno dla wystawców, jak i gości udział w targach jest bardzo ważny. Wydarzenie umożliwiło  nawiązanie nowych i utrwalenie dotychczasowych kontaktów, które są na wagę złota. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na zaprezentowanie swojej oferty, wiedzą jak istotna jest promocja i trzymanie ręki na pulsie. Podkreślają często, że korzyści płynące z udziału dostrzegają przez cały rok. Konkurencja jest ogromna a targi przykładem na to, jak z roku na rok zmienia się branża opakowań.

ilustracjastrzałka

Dwa dni Packaging Innovations to sygnał, że  targi wracają na właściwe tory. Organizatorzy są gotowi na realizację najbardziej wymagających wydarzeń, a uczestnicy spragnieni udziału w nich. Wszystkie spotkania odbywały się w skrupulatnie przestrzeganym reżimie sanitarnym. Każda osoba wchodząca na teren targów miała mierzoną temperaturę i była zobligowana do wypełnienia ankiety epidemiologicznej. Uczestnicy nosili maski i zachowywali dystans społeczny. Dozowniki z płynami do dezynfekcji rąk udostępniono na stoiskach i przestrzeniach wspólnych.

ilustracjastrzałka

Każda branża jest inna, ale ludzie bez względu na wykonywany zawód mają taką samą potrzebę -spotkań, rozmów i nawiązywania kontaktów. Do tego nie potrzeba uścisków dłoni, wystarczy odpowiednie przygotowanie, zachowanie rozsądku i pozytywne nastawienie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764