logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Promo Show

  PR 24.08.2022, przeczytano 652 razy
ilustracja

Targi Promo Show cieszą się uznaniem zagranicznych organizatorów i mediów branżowych. Partnerem medialnym jest m.in. IPPAG, międzynarodowe stowarzyszenie wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym. Nawiązana została także współpraca medialna z Euroexpo z Rumunii, organizatorem targów Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show, które odbędą się w Bukareszcie. Targom patronuje także niemieckie wydawnictwo Eppi, organizator targów HAPTICA w Bonn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-promo-show,396987,artykul.html

– Całe IPPAG wraz z 30 firmami członkowskimi jest podekscytowane, widząc, że Promo Show ambitnie rozszerza swój rozmiar i zakres. Organizatorzy kładą ogromny nacisk na jakość (starannie dobrani i wiarygodni dostawcy), jak i ilość (przy różnych możliwościach bezpośredniego pozyskiwania). Rozwój targów Promo Show jest bardzo cenny dla IPPAG – Florence Mosnier z IPPAG. – Dla nas jako magazynu dla ogólnoeuropejskiego rynku artykułów promocyjnych bardzo ważna jest wymiana z międzynarodowymi uczestnikami rynku różnymi kanałami. Obejmuje to odwiedzanie wydarzeń na żywo w całej Europie, a także nawiązywanie kontaktów z międzynarodowymi partnerami medialnymi i współpracownikami.

Współpracę i wymianę z OOH magazine doceniamy od wielu lat i zawsze chętnie gościmy na Festiwalu Marketingu w Warszawie, a teraz także na Promo Show – Till Barth, Project manager w magazynie EPPI.

– OOH magazine i Festiwal Marketingu oraz Promo Show to jedni z naszych najważniejszych międzynarodowych partnerów medialnych, których mamy. Naszą wspaniałą współpracę rozpoczęliśmy już w 2019 roku, kiedy zorganizowaliśmy 15. edycję targów Print&Sign i rozszerzyliśmy ją o inne wydarzenia, które mieliśmy w tym roku. Jesteśmy tak szczęśliwi i dumni, że po 3-letniej przerwie spowodowanej pandemią możemy odnowić nasze partnerstwo. Ten rodzaj współpracy pomaga rozwinąć silną, prawdziwą sieć profesjonalistów, którzy mogą pomóc nie tylko w rozwoju marki lub osiągnięciu nowych celów z całego świata, ale także w uczeniu się od siebie nawzajem i wspólnym rozwoju zarówno zawodowym, jak i osobistym – Andra Mosoiu, koordynator marketingu targów Euroexpo w Rumunii.

– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska-Konieczko z OOH magazine.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

Organizatorem jest redakcja OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764