logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Promo Show

  PR 24.08.2022, przeczytano 784 razy
ilustracja

Targi Promo Show cieszą się uznaniem zagranicznych organizatorów i mediów branżowych. Partnerem medialnym jest m.in. IPPAG, międzynarodowe stowarzyszenie wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym. Nawiązana została także współpraca medialna z Euroexpo z Rumunii, organizatorem targów Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show, które odbędą się w Bukareszcie. Targom patronuje także niemieckie wydawnictwo Eppi, organizator targów HAPTICA w Bonn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-promo-show,396987,artykul.html

– Całe IPPAG wraz z 30 firmami członkowskimi jest podekscytowane, widząc, że Promo Show ambitnie rozszerza swój rozmiar i zakres. Organizatorzy kładą ogromny nacisk na jakość (starannie dobrani i wiarygodni dostawcy), jak i ilość (przy różnych możliwościach bezpośredniego pozyskiwania). Rozwój targów Promo Show jest bardzo cenny dla IPPAG – Florence Mosnier z IPPAG. – Dla nas jako magazynu dla ogólnoeuropejskiego rynku artykułów promocyjnych bardzo ważna jest wymiana z międzynarodowymi uczestnikami rynku różnymi kanałami. Obejmuje to odwiedzanie wydarzeń na żywo w całej Europie, a także nawiązywanie kontaktów z międzynarodowymi partnerami medialnymi i współpracownikami.

Współpracę i wymianę z OOH magazine doceniamy od wielu lat i zawsze chętnie gościmy na Festiwalu Marketingu w Warszawie, a teraz także na Promo Show – Till Barth, Project manager w magazynie EPPI.

– OOH magazine i Festiwal Marketingu oraz Promo Show to jedni z naszych najważniejszych międzynarodowych partnerów medialnych, których mamy. Naszą wspaniałą współpracę rozpoczęliśmy już w 2019 roku, kiedy zorganizowaliśmy 15. edycję targów Print&Sign i rozszerzyliśmy ją o inne wydarzenia, które mieliśmy w tym roku. Jesteśmy tak szczęśliwi i dumni, że po 3-letniej przerwie spowodowanej pandemią możemy odnowić nasze partnerstwo. Ten rodzaj współpracy pomaga rozwinąć silną, prawdziwą sieć profesjonalistów, którzy mogą pomóc nie tylko w rozwoju marki lub osiągnięciu nowych celów z całego świata, ale także w uczeniu się od siebie nawzajem i wspólnym rozwoju zarówno zawodowym, jak i osobistym – Andra Mosoiu, koordynator marketingu targów Euroexpo w Rumunii.

– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska-Konieczko z OOH magazine.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

Organizatorem jest redakcja OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764