logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360: Podsumowanie

   04.06.2014, przeczytano 3440 razy

Za nami pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej - Reklama360 podczas, której swoją ofertę produktową i handlową zaprezentowało ponad 60 polskich wystawców, przedstawicieli wiodących firm z branży reklamy i poligrafii. W ciągu trzech dni trwania imprezy, tereny MTP odwiedziło blisko 3 tysiące profesjonalistów, reprezentujących agencje reklamowe i eventowe, zakłady poligraficzne, wydawnictwa, studia fotograficzne i graficzne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360%3A-podsumowanie,21836,artykul.html

Oko na Reklamę360

Na zwiedzających czekała gama nowoczesnych maszyn i urządzeń dedykowanych branży poligraficznej i wydawniczej. Swoją ofertę zaprezentowało także wiele firm zajmujących się szeroko pojętą komunikacją wizualną, a także producenci i eksporterzy gadżetów i upominków reklamowych. Osobną grupę stanowili wydawcy i portale internetowe.

Różnorodność ekspozycji sprzyjała wymianie doświadczeń, co było przyczynkiem do biznesowych rozmów. Przestrzeń wystawiennicza zwracała uwagę aranżacją i możliwością testowania produktów. Każdy kto chciał, przy pomocy giętarki 3D mógł wyciąć przestrzenne litery, metodą sitodruku wykonać nadruk na koszulce, wyhaftować logo czy zaprojektować swoją pieczątkę.

Marketing wspierany technologią

Poza wystawą produktów przygotowano przestrzeń na kształt starożytnego forum – miejsca prezentacji myśli, poglądów i prowadzenia ciekawych dyskusji. Strefę tą organizatorzy nazwali Kreatywną Areną i udostępnili ją tym, których dokonania w świecie mediów i reklamy, a także innowacyjne podejście do kreacji i produktu, mogą być inspiracją i motorem działania dla innych. Pierwszą edycję Areny zatytułowano „Marketing wspierany technologią”, a zaproszeni goście przygotowali prezentacje i pokazy poświęcone zagadnieniom wykorzystującym najnowsze osiągnięcia techniki, które wkraczają w pole działań marketingowych.

Miłośnicy nowinek technicznych, mogli uczestniczyć w warsztatach i wykładach poświęconych technologii druku 3D i reklamie mobilnej; Internetowi tubylcy mogli posłuchać wykładu na temat optymalizacji działań marketingowych na portalach społecznościowych, a zwolennicy stacjonarnych ekspozycji mogli poznać najnowsze trendy w Visual Merchandisingu. Uzasadnieniem adekwatności wyboru tematu dla pierwszej edycji Kreatywnej Areny, mogą być słowa jednego z prelegentów, Ivana Hernandes, Digital Strategy and Development Direktor at Walk Group, który powiedział, że: Skończył się czas reklamy masowej. Dzięki technologii, mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnego odbiorcy. Mając taką możliwość, musimy nauczyć się z niej korzystać, by nasze działanie przyniosły wymierne korzyści


Nagrody, nagrody

Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów, ale przede wszystkim obszar, w którym budowany jest wizerunek firmy. Dlatego podczas targów Reklama360 nie zabrakło konkursu na najlepiej zaaranżowaną przestrzeń wystawienniczą. Acanthus Aureus, to wyróżnienie przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie firmą, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe. Laureatami pierwszej edycji targów Reklama360, zostały: Adsystem Sp. z o.o. z Kobierzyc i Viperprint Sp. z o.o. z Częstochowy.

Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły również innowacyjność i wysoką jakość produktów prezentowanych podczas targów, przyznając cztery Złote Medale firmą: Color Group s.j. z Chorzowa, Colop Polska z Bytomia, Kento s.c. Obsługa Agencji Reklamowych z Krakowa oraz Plotserwis sp.j z Opola.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

Galeria: Reklama360: Edycja 2014

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764