logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360: Podsumowanie

   04.06.2014, przeczytano 2654 razy
strzałkistrzałka
Targi Reklama360: Podsumowanie ZOBACZ ILUSTRACJE

Za nami pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej - Reklama360 podczas, której swoją ofertę produktową i handlową zaprezentowało ponad 60 polskich wystawców, przedstawicieli wiodących firm z branży reklamy i poligrafii. W ciągu trzech dni trwania imprezy, tereny MTP odwiedziło blisko 3 tysiące profesjonalistów, reprezentujących agencje reklamowe i eventowe, zakłady poligraficzne, wydawnictwa, studia fotograficzne i graficzne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360%3A-podsumowanie,21836,artykul.html

Oko na Reklamę360

Na zwiedzających czekała gama nowoczesnych maszyn i urządzeń dedykowanych branży poligraficznej i wydawniczej. Swoją ofertę zaprezentowało także wiele firm zajmujących się szeroko pojętą komunikacją wizualną, a także producenci i eksporterzy gadżetów i upominków reklamowych. Osobną grupę stanowili wydawcy i portale internetowe.

Różnorodność ekspozycji sprzyjała wymianie doświadczeń, co było przyczynkiem do biznesowych rozmów. Przestrzeń wystawiennicza zwracała uwagę aranżacją i możliwością testowania produktów. Każdy kto chciał, przy pomocy giętarki 3D mógł wyciąć przestrzenne litery, metodą sitodruku wykonać nadruk na koszulce, wyhaftować logo czy zaprojektować swoją pieczątkę.

Marketing wspierany technologią

Poza wystawą produktów przygotowano przestrzeń na kształt starożytnego forum – miejsca prezentacji myśli, poglądów i prowadzenia ciekawych dyskusji. Strefę tą organizatorzy nazwali Kreatywną Areną i udostępnili ją tym, których dokonania w świecie mediów i reklamy, a także innowacyjne podejście do kreacji i produktu, mogą być inspiracją i motorem działania dla innych. Pierwszą edycję Areny zatytułowano „Marketing wspierany technologią”, a zaproszeni goście przygotowali prezentacje i pokazy poświęcone zagadnieniom wykorzystującym najnowsze osiągnięcia techniki, które wkraczają w pole działań marketingowych.

Miłośnicy nowinek technicznych, mogli uczestniczyć w warsztatach i wykładach poświęconych technologii druku 3D i reklamie mobilnej; Internetowi tubylcy mogli posłuchać wykładu na temat optymalizacji działań marketingowych na portalach społecznościowych, a zwolennicy stacjonarnych ekspozycji mogli poznać najnowsze trendy w Visual Merchandisingu. Uzasadnieniem adekwatności wyboru tematu dla pierwszej edycji Kreatywnej Areny, mogą być słowa jednego z prelegentów, Ivana Hernandes, Digital Strategy and Development Direktor at Walk Group, który powiedział, że: Skończył się czas reklamy masowej. Dzięki technologii, mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnego odbiorcy. Mając taką możliwość, musimy nauczyć się z niej korzystać, by nasze działanie przyniosły wymierne korzyści


Nagrody, nagrody

Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów, ale przede wszystkim obszar, w którym budowany jest wizerunek firmy. Dlatego podczas targów Reklama360 nie zabrakło konkursu na najlepiej zaaranżowaną przestrzeń wystawienniczą. Acanthus Aureus, to wyróżnienie przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie firmą, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe. Laureatami pierwszej edycji targów Reklama360, zostały: Adsystem Sp. z o.o. z Kobierzyc i Viperprint Sp. z o.o. z Częstochowy.

Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły również innowacyjność i wysoką jakość produktów prezentowanych podczas targów, przyznając cztery Złote Medale firmą: Color Group s.j. z Chorzowa, Colop Polska z Bytomia, Kento s.c. Obsługa Agencji Reklamowych z Krakowa oraz Plotserwis sp.j z Opola.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

Galeria: Reklama360: Edycja 2014

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764