logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360: Podsumowanie

   04.06.2014, przeczytano 3441 razy

Za nami pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej - Reklama360 podczas, której swoją ofertę produktową i handlową zaprezentowało ponad 60 polskich wystawców, przedstawicieli wiodących firm z branży reklamy i poligrafii. W ciągu trzech dni trwania imprezy, tereny MTP odwiedziło blisko 3 tysiące profesjonalistów, reprezentujących agencje reklamowe i eventowe, zakłady poligraficzne, wydawnictwa, studia fotograficzne i graficzne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360%3A-podsumowanie,21836,artykul.html

Oko na Reklamę360

Na zwiedzających czekała gama nowoczesnych maszyn i urządzeń dedykowanych branży poligraficznej i wydawniczej. Swoją ofertę zaprezentowało także wiele firm zajmujących się szeroko pojętą komunikacją wizualną, a także producenci i eksporterzy gadżetów i upominków reklamowych. Osobną grupę stanowili wydawcy i portale internetowe.

Różnorodność ekspozycji sprzyjała wymianie doświadczeń, co było przyczynkiem do biznesowych rozmów. Przestrzeń wystawiennicza zwracała uwagę aranżacją i możliwością testowania produktów. Każdy kto chciał, przy pomocy giętarki 3D mógł wyciąć przestrzenne litery, metodą sitodruku wykonać nadruk na koszulce, wyhaftować logo czy zaprojektować swoją pieczątkę.

Marketing wspierany technologią

Poza wystawą produktów przygotowano przestrzeń na kształt starożytnego forum – miejsca prezentacji myśli, poglądów i prowadzenia ciekawych dyskusji. Strefę tą organizatorzy nazwali Kreatywną Areną i udostępnili ją tym, których dokonania w świecie mediów i reklamy, a także innowacyjne podejście do kreacji i produktu, mogą być inspiracją i motorem działania dla innych. Pierwszą edycję Areny zatytułowano „Marketing wspierany technologią”, a zaproszeni goście przygotowali prezentacje i pokazy poświęcone zagadnieniom wykorzystującym najnowsze osiągnięcia techniki, które wkraczają w pole działań marketingowych.

Miłośnicy nowinek technicznych, mogli uczestniczyć w warsztatach i wykładach poświęconych technologii druku 3D i reklamie mobilnej; Internetowi tubylcy mogli posłuchać wykładu na temat optymalizacji działań marketingowych na portalach społecznościowych, a zwolennicy stacjonarnych ekspozycji mogli poznać najnowsze trendy w Visual Merchandisingu. Uzasadnieniem adekwatności wyboru tematu dla pierwszej edycji Kreatywnej Areny, mogą być słowa jednego z prelegentów, Ivana Hernandes, Digital Strategy and Development Direktor at Walk Group, który powiedział, że: Skończył się czas reklamy masowej. Dzięki technologii, mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnego odbiorcy. Mając taką możliwość, musimy nauczyć się z niej korzystać, by nasze działanie przyniosły wymierne korzyści


Nagrody, nagrody

Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów, ale przede wszystkim obszar, w którym budowany jest wizerunek firmy. Dlatego podczas targów Reklama360 nie zabrakło konkursu na najlepiej zaaranżowaną przestrzeń wystawienniczą. Acanthus Aureus, to wyróżnienie przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie firmą, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe. Laureatami pierwszej edycji targów Reklama360, zostały: Adsystem Sp. z o.o. z Kobierzyc i Viperprint Sp. z o.o. z Częstochowy.

Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły również innowacyjność i wysoką jakość produktów prezentowanych podczas targów, przyznając cztery Złote Medale firmą: Color Group s.j. z Chorzowa, Colop Polska z Bytomia, Kento s.c. Obsługa Agencji Reklamowych z Krakowa oraz Plotserwis sp.j z Opola.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

Galeria: Reklama360: Edycja 2014

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764