logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360 pod patronatem Signs.pl

   07.06.2015, przeczytano 1341 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360-pod-patronatem-signs.pl,25069,artykul.html

Inspiracja

Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.

Odkrycie

Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających. 

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

  • Słodycze, napoje, przekąski
  • Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
  • Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
  • Catering
  • Inne


Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

  • Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
  • Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
  • Materiały eksploatacyjne
  • Web-to-print
  • Inne


Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

  • Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
  • Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
  • Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
  • Inne


Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

  1. Upominki, gadżety
  2. Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
  3. Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
  4. Inne


Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

  • Aplikacje mobilne
  • Rozwiązania dla e-handlu
  • Grafikę komputerową
  • Inne


Kreacja

… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360  zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym
na więcej…

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764