logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360 pod patronatem Signs.pl

   07.06.2015, przeczytano 1445 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360-pod-patronatem-signs.pl,25069,artykul.html

Inspiracja

Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.

Odkrycie

Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających. 

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

  • Słodycze, napoje, przekąski
  • Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
  • Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
  • Catering
  • Inne


Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

  • Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
  • Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
  • Materiały eksploatacyjne
  • Web-to-print
  • Inne


Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

  • Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
  • Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
  • Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
  • Inne


Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

  1. Upominki, gadżety
  2. Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
  3. Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
  4. Inne


Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

  • Aplikacje mobilne
  • Rozwiązania dla e-handlu
  • Grafikę komputerową
  • Inne


Kreacja

… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360  zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym
na więcej…

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w nowym teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej interpretuje utwór Tego Typa Mesa
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA poprzez udział w największej na świecie, cyfrowej „meksykańskiej fali”
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764