logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360 pod patronatem Signs.pl

   07.06.2015, przeczytano 2356 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360-pod-patronatem-signs.pl,25069,artykul.html

Inspiracja

Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.

Odkrycie

Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających. 

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

  • Słodycze, napoje, przekąski
  • Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
  • Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
  • Catering
  • Inne


Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

  • Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
  • Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
  • Materiały eksploatacyjne
  • Web-to-print
  • Inne


Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

  • Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
  • Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
  • Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
  • Inne


Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

  1. Upominki, gadżety
  2. Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
  3. Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
  4. Inne


Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

  • Aplikacje mobilne
  • Rozwiązania dla e-handlu
  • Grafikę komputerową
  • Inne


Kreacja

… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360  zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym
na więcej…

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764