logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Reklama360: Podsumowanie

   04.06.2014, przeczytano 3450 razy

Za nami pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej - Reklama360 podczas, której swoją ofertę produktową i handlową zaprezentowało ponad 60 polskich wystawców, przedstawicieli wiodących firm z branży reklamy i poligrafii. W ciągu trzech dni trwania imprezy, tereny MTP odwiedziło blisko 3 tysiące profesjonalistów, reprezentujących agencje reklamowe i eventowe, zakłady poligraficzne, wydawnictwa, studia fotograficzne i graficzne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-reklama360%3A-podsumowanie,21836,artykul.html

Oko na Reklamę360

Na zwiedzających czekała gama nowoczesnych maszyn i urządzeń dedykowanych branży poligraficznej i wydawniczej. Swoją ofertę zaprezentowało także wiele firm zajmujących się szeroko pojętą komunikacją wizualną, a także producenci i eksporterzy gadżetów i upominków reklamowych. Osobną grupę stanowili wydawcy i portale internetowe.

Różnorodność ekspozycji sprzyjała wymianie doświadczeń, co było przyczynkiem do biznesowych rozmów. Przestrzeń wystawiennicza zwracała uwagę aranżacją i możliwością testowania produktów. Każdy kto chciał, przy pomocy giętarki 3D mógł wyciąć przestrzenne litery, metodą sitodruku wykonać nadruk na koszulce, wyhaftować logo czy zaprojektować swoją pieczątkę.

Marketing wspierany technologią

Poza wystawą produktów przygotowano przestrzeń na kształt starożytnego forum – miejsca prezentacji myśli, poglądów i prowadzenia ciekawych dyskusji. Strefę tą organizatorzy nazwali Kreatywną Areną i udostępnili ją tym, których dokonania w świecie mediów i reklamy, a także innowacyjne podejście do kreacji i produktu, mogą być inspiracją i motorem działania dla innych. Pierwszą edycję Areny zatytułowano „Marketing wspierany technologią”, a zaproszeni goście przygotowali prezentacje i pokazy poświęcone zagadnieniom wykorzystującym najnowsze osiągnięcia techniki, które wkraczają w pole działań marketingowych.

Miłośnicy nowinek technicznych, mogli uczestniczyć w warsztatach i wykładach poświęconych technologii druku 3D i reklamie mobilnej; Internetowi tubylcy mogli posłuchać wykładu na temat optymalizacji działań marketingowych na portalach społecznościowych, a zwolennicy stacjonarnych ekspozycji mogli poznać najnowsze trendy w Visual Merchandisingu. Uzasadnieniem adekwatności wyboru tematu dla pierwszej edycji Kreatywnej Areny, mogą być słowa jednego z prelegentów, Ivana Hernandes, Digital Strategy and Development Direktor at Walk Group, który powiedział, że: Skończył się czas reklamy masowej. Dzięki technologii, mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnego odbiorcy. Mając taką możliwość, musimy nauczyć się z niej korzystać, by nasze działanie przyniosły wymierne korzyści


Nagrody, nagrody

Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów, ale przede wszystkim obszar, w którym budowany jest wizerunek firmy. Dlatego podczas targów Reklama360 nie zabrakło konkursu na najlepiej zaaranżowaną przestrzeń wystawienniczą. Acanthus Aureus, to wyróżnienie przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie firmą, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe. Laureatami pierwszej edycji targów Reklama360, zostały: Adsystem Sp. z o.o. z Kobierzyc i Viperprint Sp. z o.o. z Częstochowy.

Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły również innowacyjność i wysoką jakość produktów prezentowanych podczas targów, przyznając cztery Złote Medale firmą: Color Group s.j. z Chorzowa, Colop Polska z Bytomia, Kento s.c. Obsługa Agencji Reklamowych z Krakowa oraz Plotserwis sp.j z Opola.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

Galeria: Reklama360: Edycja 2014

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764