logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays 2011 zakończone, nagrody rozdane

   10.02.2011, przeczytano 5170 razy

4 lutego, w Warszawie zakończyły się VII Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011. Na ponad 14 tyś. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tyś. Zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował nowe pomysły i rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-2011-zakonczone%2C-nagrody-rozdane,11977,artykul.html

Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Prezentowano nowe technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty, wśród których dużym zainteresowaniem cieszył się RemaCongress.

Korony Reklamy 2011 rozdane

Promocję najlepszychych firm w poszczególnych sektorach. Do tego celu służył odbywający się już po raz ósmy Konkurs „Korony Reklamy”, który rozpoczął się 15 listopada 2010 i przeprowadzony został przez GJC Inter Media – organizatora targów RemaDays 2011 oraz przez Program SWB- Solidni w Biznesie.

Finał konkursu i wręczanie nagród nastąpiło pierwszego dnia targów 2 lutego podczas uroczystego Wieczoru Wystawców w klubie Arco. Na tegoroczny Wieczór Wystawców przybyło blisko 1000 gości. Statuetki, już po raz ósmy trafiły w ręce firm, które zostały wybrane w drodze głosowania przez profesjonalistów z branży.

Gościem specjalnym był Pan Andrzej Arendarski - Prezes Krajowej Rady Gospodarczej i wiceprezes Eurochambres. Gwiazdą Wieczoru był zespół Babylon, który bawił gości w rytm coverów grupy Boney M.

Najlepsze Upominki Reklamowe nagrodzone

IV edycja konkursu zgromadziła blisko 200 produktów zaprezentowanych przez 115 firm. Konkurs jest sprawdzianem tak dla samych wystawców RemaDays 2011 jak ich produktów. Najlepsze upominki z największą ilością głosów prezentowane były podczas targów RemaDays 2011. Spośród 50-ciu finalistów zostały wybrane zwycięskie upominki reklamowe w 5 kategoriach cenowych: 1,50zł, 5zł, 50zł, 150zł, 500zł. W tym roku zwiedzający targi RemaDays 2011 wybrali również upominki Top Design – wyróżniające się unikalną formą, oryginalnym wzornictwem i efektownym wykonaniem.

Organizatorzy zapraszają do udziału w przyszłorocznych targach RemaDays 2012, które odbędą się w Warszawie, Norymberdze i Kijowie. Informacje o nagrodach w konkursach można znaleźć na stronie www.remadays.com
Wrażeniami z targów mozna podzielić się na naszym Forum.

Źródło: GJC Inter Media

Galeria: RemaDays 2011 zakończone, nagrody rozdane

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764