Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa, które odbęda się w dniach 1-3 lutego 2012 r. skupiają przedstawicieli czterech sektorów branży reklamowej: Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow. Ostatnia, największa jak dotąd edycja imprezy, zgromadziła w warszawskim Centrum Expo XXI 550 wystawców oraz ponad 11 000 zwiedzających.
W związku z ciągłym rozwojem organizator spodziewa się zwiększenia tych liczb podczas nadchodzącej, ósmej edycji targów, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż tym razem odbędą się one jednocześnie w dwóch lokalizacjach – Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 oraz Hali MT Polska przy ul. Marsa 56c.
Do największych zalet tej imprezy z pewnością można zaliczyć wielopłaszczyznowość – specjaliści z czterech sektorów reklamy spotkają się w tym samym czasie pod wspólnym szyldem RemaDays. Dzięki obecności doświadczonych praktyków z całej branży, istnieje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i technologiami. Jest to również niepowtarzalna okazja do nawiązania licznych kontaktów biznesowych. Dodatkową atrakcję dla zwiedzających stanowi loteria, w której co roku przewidziane są cenne nagrody.
Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa to także czas podsumowania branżowych osiągnięć. Podczas imprezy wystawcy nagradzani są w konkursie Korony Reklamy, mającym na celu promocję najlepszych firm w kilku ważnych dla reklamy kategoriach, takich jak Producent Upominków Reklamowych, Importer Upominków Reklamowych, Out&InDoor, Technology czy Agencja Reklamowa. Uhonorowane zostają także najlepsze artykuły promocyjne w konkursie Gifts of the Year, gdzie kryterium podziału na kategorie jest cena produktu. Laureaci konkursów mogą dzięki nim lepiej kształtować swój wizerunek, jako rzetelni i godni zaufania partnerzy biznesowi.
Targi RemaDays objęte są przez Signs.pl patronatem medialnym.
Źródło: GJC Inter Media