logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays po raz ósmy

   03.11.2011, przeczytano 3816 razy
ilustracja

Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa, które odbęda się w dniach 1-3 lutego 2012 r. skupiają przedstawicieli czterech sektorów branży reklamowej: Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow. Ostatnia, największa jak dotąd edycja imprezy, zgromadziła w warszawskim Centrum Expo XXI 550 wystawców oraz ponad 11 000 zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-po-raz-osmy,13816,artykul.html

W związku z ciągłym rozwojem organizator spodziewa się zwiększenia tych liczb podczas nadchodzącej, ósmej edycji targów, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż tym razem odbędą się one jednocześnie w dwóch lokalizacjach – Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 oraz Hali MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Do największych zalet tej imprezy z pewnością można zaliczyć wielopłaszczyznowość – specjaliści z czterech sektorów reklamy spotkają się w tym samym czasie pod wspólnym szyldem RemaDays. Dzięki obecności doświadczonych praktyków z całej branży, istnieje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i technologiami. Jest to również niepowtarzalna okazja do nawiązania licznych kontaktów biznesowych. Dodatkową atrakcję dla zwiedzających stanowi loteria, w której co roku przewidziane są cenne nagrody.

Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa to także czas podsumowania branżowych osiągnięć. Podczas imprezy wystawcy nagradzani są w konkursie Korony Reklamy, mającym na celu promocję najlepszych firm w kilku ważnych dla reklamy kategoriach, takich jak Producent Upominków Reklamowych, Importer Upominków Reklamowych, Out&InDoor, Technology czy Agencja Reklamowa. Uhonorowane zostają także najlepsze artykuły promocyjne w konkursie Gifts of the Year, gdzie kryterium podziału na kategorie jest cena produktu. Laureaci konkursów mogą dzięki nim lepiej kształtować swój wizerunek, jako rzetelni i godni zaufania partnerzy biznesowi.

Targi RemaDays objęte są przez Signs.pl patronatem medialnym.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764